וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'רוזלם פוסט: בניו יורק - ועידה יוקרתית, בישראל - גל פיטורים

2.5.2018 / 11:55

פרסום ראשון: כ-20 מעובדי הג'רוזלם פוסט, ביניהם כתבים ועורכי מדורים, זומנו לשימוע שלפני פיטורים. "עכשיו, במקום שהפוסט יהיה 'עיתון מודפס, עם אתר אינטרנט', זה יהיה 'אתר אינטרנט, עם עיתון מודפס קטן בהרבה'", אומר לוואלה ברנז'ה גורם בעיתון

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נואם בועידת הדיפלומטים ה- 6 של הג'רוזלם פוסט, 6 בדצמבר 2017. רויטרס
מתוך הכנס בשנה שעברה/רויטרס

בזמן שבכירי הג'רוזלם פוסט מקיימים ועידה שנתית יוקרתית - בעיתון הוחלט לבצע קיצוץ רוחבי ולפטר 20 עובדים, ביניהם עיתונאים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הנהלת הג'רוזלם פוסט החליטה להתמקד בדיגיטל, ולבצע קיצוץ משמעותי בעיתון המודפס.

בינתיים זומנו לשימוע לפני פיטורים כ-20 מעובדי הג'רוזלם פוסט, ביניהם כתבים ועורכי מדורים. "עכשיו, במקום שהפוסט יהיה 'עיתון מודפס, עם אתר אינטרנט', זה יהיה 'אתר אינטרנט, עם עיתון מודפס קטן בהרבה'", אומר גורם בעיתון.

הקיצוץ הרוחבי בעיתון מתקיים בזמן שבכירי הג'רוזלם פוסט שוהים בארה"ב, בוועידה הבינלאומית השנתית של העיתון, המתקיימת זו השנה ה-7. בוועידה, בעלות 2 מיליון דולר, משתתפים בכירים ישראלים ואמריקאים והיא מושכת אליה כ-1,500 יהודים מניו יורק והסביבה. עלויות הוועידה התחלקו עבור הטסת כתבים ואורחים מהארץ, בתי מלון, ארוחות, יח"צ ועוד. בעיתון הטיסו השנה מספר רב של פוליטיקאים מישראל על חשבונם, וכן עיתונאים - ביניהם הכתבת המדינית של "החדשות" דנה ויס.

הג'רוזלם פוסט נמצא בבעלות איש העסקים אלי עזור, המחזיק גם בגופי תקשורת נוספים כמעריב, רדיו 103 ועוד. מי שמשמש כעורך הראשי של העיתון הוא יעקב כץ, שהחליף לפני כשנתיים את סטיב לינדה.

רונית חסין הוכמן, מנכ'ל הקבוצה, מסרה בתגובה: "לאתר הג'רוזלם פוסט טראפיק של למעלה מחמישה מיליון גולשים יחודיים בחודש. קיבלנו החלטה אסטרטגית לאחד את דסק החדשות של העיתון וזה של האתר על מנת לתת משקל רב יותר לדיגיטל על פני הפרינט. בתוך המהלך אנו מבצעים צעדי התייעלות במסגרתם איחוד תפקידים כמתבקש. לאחר מכן נפנה לפיתוח פלטפורמות חדשות בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully