וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלאות שנה לתאגיד - מחאת 88 לא עוצרת

וואלה ברנז'ה

3.5.2018 / 18:11

כמאה מאזינים הפגינו היום מחוץ למשרדי "כאן" כשהם ממשיכים למחות על השינוי באופיה של התחנה ממאי אשתקד. כתב חדשות 2, אילן לוקאץ', תקף את בכירי התאגיד ואמר: "מציינים שנה לניצחון הבינוניות"

הפגנת 88. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
הפגנת 88/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

מחאת 88 לא עוצרת - במלאות שנה לעליית התאגיד לאוויר, כמאה מאזינים הפגינו היום (חמישי) מחוץ למשרדי "כאן" כשהם ממשיכים למחות על השינוי באופיה של התחנה ממאי אשתקד.

המפגינים מוחים בעיקר כנגד התנהלותו של המנכ"ל אלדד קובלנץ, בעקבות מה שהם מכנים הפיכתה של התחנה מאלטרנטיבית בעריכה חופשית לתחנת פלייליסט. המאזינים קוראים לקובלנץ להתפטר מתפקידו, לאחר שבעקבות השינוי התפטרו מהתחנה בשנה החולפת 15 מתוך 25 שדרנים בתחנה.

בין היתר השתתף בהפגנה כתב חדשות 2, אילן לוקאץ', שתקף את בכירי התאגיד כשאמר: "מציינים שנה לניצחון הבינוניות". היוצרת והמשוררת שרון דואק אמרה: "אנחנו זועקים כי הרדיו הציבורי נלקח מאיתנו, ומתנהל תחת מעטה חשאיות תוך בזבוז מרתיח של כספי ציבור, וכל אחד עושה בו כרצונו".

88 הפגנה. יחצ,
88 הפגנה/יחצ

צביה גלבר, ממארגנות המחאה, אמרה: "קובלנץ, רוזנבוים ואברבך, המאבק הזה לא יסתיים. עלינו לא תוכלו לאיים, בנו לא תתעמרו. אנחנו לא עובדים אצלכם. אתם עובדים אצלנו". המאזינים השמיעו בהפגנה תכניות ישנות מ-88FM של רשות השידור.

כזכור, לאחר השינוי באופיה של התחנה, כ-12,000 מאזינים התאגדו בקבוצת פייסבוק בשם "משמר 88", ומאז הם ארגנו מספר הפגנות זעם מחוץ למשרדי התאגיד. הם אף ביקשו לחשוף את האופן בו נתקבלו ההחלטות לשנות את התחנה אך נתקלו בסירוב מצד התאגיד לשחרר את הפרוטוקולים. בסופו של דבר, התאגיד נאלץ לפרסם את הפרוטוקולים, אך מסר פרוטוקולים חלקיים ומושחרים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully