וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט שקרי נוסף של נתניהו: "ביקור ראש ממשלת יפן לא סוקר בתקשורת"

4.5.2018 / 14:30

לאחר שמחק ציוץ שבו האשים את קהל בני סכנין בביזוי דקת הדומיה לאסון בערבה, טען ראש הממשלה כי גם ביקורו של שינזו אבה לא סוקר. ראש תא הכתבים המדיניים מתח ביקורת על הפוסט ואף כתב לנתניהו: "הביקור סוקר בהרחבה, אולי תפסיק כבר עם הפייק ניוז?"

צילום: זיו סוקולוב, יותם רונן עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שישי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו האשים את התקשורת בכך שלא דיווחה על ביקורו של ראש ממשלת יפן שינזו אבה בישראל השבוע, בעוד מרבית כלי התקשורת, כולל וואלה! NEWS, דווקא סיקרו את הביקור בהרחבה. בנוסף, פגישתו של נתניהו עם אבה ביום רביעי נפתחה לסיקור תקשורתי מוגבל בלבד, והכניסה הותרה רק לשלושה כלי תקשורת.

בתגובה, ראש תא הכתבים המדיניים, המייצג את הכתבים מכלל כלי התקשורת בישראל, איתמר אייכנר צייץ: "ראש הממשלה אולי כבר תפסיק עם הפייק ניוז?. לא רק שלא פתחת את הפגישה שלך עם ראש ממשלת יפן לעיתונאים (למעט פול) ולשאלות, התקשורת דווקא דיווחה על הביקור שלו. אז אולי כדאי שתמחק את הפוסט הזה כמו שמחקת את הפוסט על סחנין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראש ממשלת יפן שינזו אבה, בלשכת רה"מ בירושלים. חיים צח \ לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ואבה, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, חיים צח \ לע"מ

נתניהו הסיר אתמול את הפוסט השקרי נגד קבוצת הכדורגל בני סכנין, בו נטען כי הקבוצה לא כיבדה דקת דומייה לזכר עשרת הרוגי אסון השיטפון בערבה. הפוסט המקורי עלה ביום ראשון, ורק ארבעה ימים לאחר מכן הוא נמחק על ידי צוות הניו מדיה של ראש הממשלה, זאת למרות שכבר ביום שני התברר כי הדיווח בפוסט שקרי.

ראש הממשלה תקף את אוהדי סכנין, זאת למרות שלטענת כל האנשים שהיו במקום, כולל שחקני ואנשי הקבוצה היריבה הפועל רעננה, הדבר לא התרחש. חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) התייחסה בחשבון הטוויטר שלה למחיקת הפוסט ואמרה כי "ראש ממשלת ישראל משקר, מתגזען, מסית, לא מתנצל. פגע וברח. פוגע לשווא ובורח בלי מילת התנצלות כשאף אחד לא שם לב

עוד באותו נושא

כעבור ארבעה ימים: נתניהו הסיר את הפוסט השקרי נגד בני סכנין

לכתבה המלאה

הפוסט של נתניהו על התקשורת

הציוץ של איתמר אייכנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully