וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן מגה-פאדיחה: השידור החוזר של "יומן השבוע" - מיולי 2017

6.5.2018 / 12:30

לאחר שברשת ב' הקריאו בקיץ שעבר את כותרות עיתוני יום האתמול ביומן הבוקר של התחנה, אמש נרשם שיא חדש בשידור החוזר של היומן המסכם את אירועי השבוע - מחודש יולי 2017. בין הנושאים שסוקרו בהרחבה: הפיגוע בחלמיש ומותו של יצחק רועה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלב שידורי ההרצה של תאגיד השידור כאן אמור להסתיים ממש בקרוב, במהלך שידורי המונדיאל כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, אך ככל הנראה בתאגיד יתקשו לוותר על הטייטל המאפשר להם לבצע פאדיחות בשידור: לאחר שברשת ב' הקריאו בקיץ שעבר את כותרות עיתוני יום האתמול ביומן הבוקר של התחנה, אמש (שבת) נרשם שיא חדש כאשר בתאגיד שידרו יומן המסכם את אירועי השבוע - של יולי 2017.

מדובר ב"יומן השבוע", המשודר בשבת בעשר בבוקר ברשת ב', ולאחר מכן משודר עבור הציבור הדתי בשידור חוזר ב-02:00 בלילה. אך במקום שהשידור החוזר של היומן יחזור על אירועי השבוע שהסתיים ב-5 במאי 2018, שודר בטעות יומן שבועי ששודר ביולי 2017. כך קרה שהנושאים ששודרו ביומן אמש עסקו בפיגוע בחלמיש, בסוגיה במערכת היחסים בין צפון קוריאה לדרום קוריאה ואייטם מורחב שעסק במותו של יצחק רועה ז"ל, שהיה משדרני יומני החדשות הוותיקים של קול ישראל. לא ברור כיצד עורך החדשות של קול ישראל, או הטכנאי והקריין התורנים הנמצאים באולפן באופן קבוע, לא שמו לב לטעות ומדוע לא הופסק שידורו של היומן הישן.

"יומן השבוע" מסכם את אירועי השבוע, בשילוב ראיונות בזוויות תקשורתית כאלו ואחרות, ונפתח בדיווחים עדכניים של חדשות היום. היומן החל את שידורו בשנות ה-60 ורבים מעיתונאי הרדיו נטלו בו חלק במהלך השנים, ביניהם יורם רונן, דליה יאירי, ענת דוידוב ועוד. מי שמגיש את היומן בתאגיד הוא רון נשיאל.

ביוני שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי השדרנית יערה שפירא הגישה את התוכנית "אור ראשון" המשודרת ב-5 לפנות בוקר לפני תוכניתו של אריה גולן, והקריאה בטעות את הכותרות של עיתון "הארץ" מהגיליון של היום הקודם. לאחר שגולן הפנה את תשומת ליבה של שפירא לטעות, היא התנצלה בשידור והסבירה שזה נובע מ"מצוקת עיתונים" באולפנים במודיעין (כאשר על פי גורם המעורה בפרטים, המערכות לא מוכנות לשלוח עיתונים לאולפנים המבודדים במודיעין, בעיה שלטענתו השתפרה מאז ההשקה אך עדיין קיימת). בתאגיד לא היו מרוצים מהעובדה שלא רק שנעשתה פאדיחה מביכה, אלא גם שהיא מוקלטת ומתועדת באתר והסירו את קובץ השמע של התוכנית מיום שלישי ושמו במקום שוב את התוכנית של יום שני.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully