וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגון בלתי צפוי מהמתחרים: "איכות המהדורה של התאגיד הרבה יותר גבוהה מהרייטינג שלה"

וואלה ברנז'ה

6.5.2018 / 22:44

מנכ"ל "החדשות" אבי וייס החמיא לכאן בכנס שערך התאגיד לזכרו של פרופ' משה נגבי, ולא שכח לחזור על טענתו כלפי נתניהו: "ראש הממשלה חשב שיצליח לחסל את חדשות 2 והמציאות לא התיישרה עם הרצון שלו"

משה נגבי פאנל. יחצ,
מחוייכים. אבי וייס, גיל עומר וברוך שי/יחצ

"פיצול ערוץ 2 הוא אחד הדברים הזוועתיים שקרו לתקשורת בשנים האחרונות", כך אמר הערב מנכ"ל "החדשות", אבי וייס, בכנס שערך תאגיד השידור הציבורי כאן בירושלים לזכרו של פרופ' משה נגבי, הפרשן המשפטי של רשת ב' ומגיש התכנית "דין ודברים" בתחנה. וייס התייחס בהקשר זה גם לרה"מ נתניהו, ואמר כי "ראש הממשלה חשב שיצליח לחסל את חדשות 2 והמציאות לא התיישרה עם הרצון שלו".

הכנס התקיים במרכז האתיקה בבירה, במלאת מאה ימים לפטירתו של נגבי. וייס התייחס למהדורת החדשות של כאן ואמר: "איכות המהדורה של התאגיד הרבה יותר גבוהה מהרייטינג שלה". בפאנל השתתפו בין היתר וייס; עורך "הארץ", אלוף בן; עורך "מקור ראשון", חגי סגל; עורכת "גלובס", נעמה סיקולר; מפקד גל"צ, שמעון אלקבץ; וראש חטיבת החדשות של התאגיד, ברוך שי.

אלקבץ אמר כי "העיתונות בישראל עושה את העבודה שלה. לא כל מי שיושב במשחק כדורגל הוא גם מאמן כדורגל - התקשורת המקצועית קובעת את סדר היום". בנוסף, מפקד גל"צ סיפר כי "כשרציתי למנות את ישי שנרב במקום ניב רסקין, אבי וייס אמר לי שזו התאבדות".

משה נגבי פאנל. יחצ,
משה נגבי פאנל/יחצ

עוד התייחס לסערה סביב קובי מידן ואמר: "בעיני קובי מידן הוא סמל. הבעיה של קובי הייתה באיך שהציבור במדינה התייחס לאמירתו. ברגע שאמר שלא התכוון לפגוע בחיילי צה"ל, לא היה לי שיג ושיח איתו - היה ונגמר".

ברוך שי אמר כי לחטיבת החדשות של התאגיד "יש יכולת להגיע למקומות שלאחרים אין - פריפריה. שחיתות ציבורית ברשויות המקומיות נמצאות אצלנו במרכז המהדורה המרכזית". בנוגע למעורבות פוליטית, שי טוען כי "מאז שאנחנו באוויר, לא קיבלתי טלפון מאף גורם פוליטי להטות דיווח כזה או אחר. מעולם לא ניהלתי שיחה עם ראש הממשלה או עם שרים".

סיקולר טוענת כי "היום כל אחד מרגיש שהוא יכול להיות עיתונאי, לא מבינים שעיתונות דורשת מקצועיות". סגל אמר, "אני לא רוצה להגיע לקיצוניות של "הארץ". אני לא אעסיק אצלי גדעון לוי ימני". הוא אף סיפר כי הוא מנוי לעיתון "הארץ" כבר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully