וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה!NEWS משיק אתר נשים חדש בשם SHEEE

וואלה ברנז'ה

7.5.2018 / 15:25

וואלה!NEWS משיק את sheee - עם תכני לייפסטייל, אופנה, יחסים, בריאות איפור וטיפוח ואפילו סקס - בעריכת קארין ארד. ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות: "השילוב בין 3 העוגנים מאפשר לנו להציע למפרסמים חבילות 360 מפולחות וחכמות

לוגו.
לוגו

וואלה!NEWS משיק את sheee - אתר נשים חדש, ייחודי ונישתי אשר פונה לקהל צעיר בגילאי 16-40 ומתאים לכל אחת את התוכן שמעניין אותה. האתר יציג לקוראות מגוון תכנים עשיר מעולמות הלייפסטייל, אופנה, יחסים, הורות, בריאות, חופשות, איפור וטיפוח ואפילו סקס. לפי האתר, כל אישה תוכל למצוא בו את עצמה, ואולי גם כמה גברים יוכלו.

האתר מבוסס על שלושה עוגנים עיקריים - חיבור התוכן בצורה אינהרנטית למסחר אלקטרוני (Ecommerce), מערכת פרסונליזציה מבוססת דאטה המתאימה את התוכן לכל גולשת בהתאם להרגלי הגלישה שלה וחיבור לעולמות הסושיאל הכולל עבודה עם מובילי רשת ליצירת תכנים מגוונים.

"השילוב בין 3 העוגנים מאפשר לנו להציע למפרסמים חבילות 360 מפולחות וחכמות אשר כוללות חיבור בין האתר, הסושיאל ורצפת המכירה". מסר ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות וואלה!NEWS.

עורכת האתר הנה קארין ארד, סופרת ועיתונאית מהמוכרות והבולטות בעולמות הלייפסטייל הביוטי והיחסים. בנוסף, יכתבו ויתארחו באתר כותבות מוכרות ואהובות ברשת, לצד כישרונות חדשים שהחלו להשמיע קול נשי וייחודי ברשתות החברתיות וזוכות לראשונה לבמה מרכזית.

קארין ארד, עורכת אתר sheee: "מה שמיוחד באתר הוא שהוא מטאפורה לאישה החדשה שכל יום נולדת מחדש וממשיכה להשתנות: הוא מגוון, מודע לעצמו, לובש כמה סגנונות בבת אחת ולא מתעקש להזדהות עם אף אחד מהם, ובעיקר, לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי".

לינק לאתר: http://www.sheee.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully