וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי גלאם מצטרף לרשת: ימונה לסמנכ"ל התוכן במקום ארז בן הרוש

7.5.2018 / 16:15

גלאם יחליף את ארז בן הרוש אשר שימש עד כה בתפקיד והודיע לפני מספר שבועות על פרישתו. גלאם מחזיק כיום ב"סטודיו גלאם" חברת הפקות ופורמטים בינלאומית. קודם ליציאתו לדרכו העצמאית שימש במשך 5 שנים כמנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת

עמי גלאם. יונתן גלאם, מערכת וואלה! NEWS
עמי גלאם/מערכת וואלה! NEWS, יונתן גלאם

עמי גלאם ימונה לסמנכ"ל התוכן של רשת 13 - כך מודיע היום (שני) הערוץ. גלאם יחליף את ארז בן הרוש אשר שימש עד כה בתפקיד והודיע לפני מספר שבועות על פרישתו. גלאם מחזיק כיום ב"סטודיו גלאם" חברת הפקות ופורמטים בינלאומית אותה הקים בשנת 2012 יחד עם אשתו, אילן גלאם. "סטודיו גלאם" אחראית בין היתר על פיתוח פורמטים בהם גם The Extra Mile (עד סוף העולם), "טיול אחרי צבא", "ההחלטה", הפייטן", "סיפור שמתחיל בפוסט" ואחרים. בשנה וחצי האחרונות שהה גלאם בניו יורק שם הקים את השלוחה האמריקאית ל"סטודיו גלאם" שחתמה על הסכם פיתוח עם Red Arrow - אחת מחברות התוכן הגדולות בעולם.

קודם ליציאתו לדרכו העצמאית שימש גלאם במשך 5 שנים כמנהל תחום הבידור והריאליטי בקשת. גלאם חתום שם על פורמטים מצליחים בניהם "מאסטר שף", "סופר נני", "נראה אותך", "שלוש", "יצאת צדיק", "מה אתם הייתם עושים", בקרוב אהבה", "אל תפיל את המיליון" שחלקן גם זכו להצלחה בעולם. במהלך השנים שימש גלאם גם כמפיק אחראי [Executive producer] של מספר הפקות בעולם ובהם "נראה אותך" ו"גירלפרינדס" [שלוש] The Extra Mile.

גלאם, למד בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב שימש גם כמרצה בקורסים לפיתוח ותוכן במרכז הבינתחומי בהרצליה.

אבי צבי מנכ"ל רשת אמר היום: "אני שמח על הצטרפותו של עמי לרשת 13. עמי ללא ספק אחד מאנשי הטלוויזיה המנוסים, המקצועיים והאיכותיים ביותר בארץ. רשת 13 נמצאת בתנופת יצירה ללא הפסק. גלאם מצטרף להנהלה ותיקה ומיומנת. בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב לארז בן הרוש על 8 שנים מופלאות בהן עברנו ביחד אתגרים נפלאים וחווינו שיאים של יצירה והשפעה ערכיים. ארז הוא חלק ממשפחת "רשת" ואני שמח שיישאר איתנו במהלך החודשים הקרובים וימשיך ללוות את 'האח הגדול'".

עמי גלאם מסר: "אנחנו נמצאים באחת התקופות המעניינות והמאתגרות שהיו אי פעם בתעשיית הטלוויזיה בישראל ואני שמח ונרגש לחזור לעבוד בארץ. הצטרפותי לרשת 13 הינה בבחינת סגירת מעגל עבורי, שכן היא הייתה הבית הראשון שלי בתחילת הדרך. אני רוצה להודות ליו"ר יוסי רוזן, לחברי הדירקטוריון של רשת ולמנכ"ל אבי צבי על האמון שניתן בי בהפקדת תחום התוכן בידיי. אני מודע לגודל השעה והתפקיד וזהו כבוד גדול עבורי. אני מצפה לעבודה עם הצוות ברשת, וחברות ההפקה השונות בתעשייה, יחד, בשילוב הכוחות והכישרונות המצוינים, נמשיך ליצור את התוכניות המובילות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully