וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלקה המסחרית של "הארץ" לא נחה: כמה יעלה לכם להיות "עורכי דין מנצחים"?

8.5.2018 / 12:44

לאחר שהציעו לנשים מוכרות לשלם על מנת להתברג במצעד נשים פורצות דרך, עיתון הארץ מציע את אותו הדבר לעורכי דין מפורסמים; "תספר לנו על תיק מנצח עם פאנץ ליין שיצאת אלוף"

עורך דין. ShutterStock
עורך דין/ShutterStock

לאחר שהציעו לנשים מוכרות לשלם 10,000 שקל על מנת להתברג במצעד נשים פורצות דרך, המחלקה המסחרית של עיתון הארץ מציעה את אותו הדבר לעורכי דין מפורסמים. בפוסט שכתב עורך דין בשם קובי שקלאר בעמוד הפייסבוק שלו, הוא פירט על שיחה שקיבל מהעיתון ובה נאמר לו: "שלום, אני מעיתון הארץ. אנחנו מוציאים מגזין חגיגי על הצלחות משפטיות של עורכי דין מובילים בתיקים מפורסמים. מגזין על נייר כרומו עם תמונה שלך. תספר לנו על תיק מנצח עם פאנץ ליין שיצאת אלוף".

בתגובה השיב: "איזה יופי, אני שמח שבחרתם בי, כמה אתם מוכנים לשלם לי כדי שאספר לכם את סיפורי המעניין ואעזור לכם למכור המון עיתונים"? שאלתי. "לא, לא הבנת, זה בתשלום של 10,000 שח בצרוף מעמ, זה מגזין מסחרי". "אוקיי", אמרתי, "עבור מי לרשום את החשבונית"? "לא, לא הבנת, אתה צריך לשלם לנו שנכניס אותך למגזין". בהמשך ענה: "ולמה שאעשה דבר כל כך טיפשי ואתן את הכסף שלי לאנשים זרים, במקום לתת אותו לילדים שלי? שאלתי תמה. "כי זו אחלה פירסומת בשבילך וזה יביא לך הכרה ופירסום", המשיכה המוכרנית לצייץ בשיכנוע עמוק. "וואלה", אמרתי, "כמה עבריינים קוראים את עיתון הארץ? לדעתי חוץ מהעורך ומשפחתו הקרובה אף אחד אחר לא קורא את העיתון הזה...". בשלב זה עבר עורך הדין לגידופים תוך רמיזות על דרכו האידיאולוגית של העיתון.

בינואר השנה פורסם בוואלה ברנז'ה כי בקבוצת "הארץ" מציעים לנשים מוכרות לשלם 10,000 שקל + מע"מ כדי להתברג במצעד נשים פורצות דרך. המוסף "נשים פורצות דרך ומעוררות השראה ב-70 שנה לקיומה של המדינה" התפרסם ביום האשה הבינלאומי בחודש מרץ האחרון, ומלבד המרואיינות ששלמו עבור השתתפותן במצעד היוקרתי, המוסף כלל ראיונות עם נשים בולטות ממגזרים שונים. עוד פורסם כי אמצעי השכנוע לנשים להשתתף בו היה ראיונות עיתונאיים ששובצו בו, ביניהם של דורית בייניש וקרנית פלוג - שכלל לא ידעו כי משתמשים בשמן.

מו"ל הארץ עמוס שוקן מסר בתגובה: "מדובר במגזין עם תוכן שיווקי שהוא פרויקט של המחלקה המסחרית, וללא השתתפות כתבים/ות מהמערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully