וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בערוץ 20: ריקלין התפטר

8.5.2018 / 15:07

הפרשן הפוליטי של הערוץ הודיע על עזיבתו, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לא ברור האם יעבור לרשת, שם התחיל לשמש כפרשן בתכנית המלווה את "האח הגדול" בערוץ בימי שישי

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20. צילום מסך
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20/צילום מסך

רעידת אדמה בערוץ 20: הפרשן הפוליטי של הערוץ שמעון ריקלין הודיע על עזיבתו, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לא ברור האם ריקלין יעבור לרשת, שם התחיל לשמש כפרשן בתכנית המלווה את "האח הגדול" בערוץ בימי שישי.

ריקלין נחשב לפרשן הדגל של הערוץ, שהעלה מהדורת חדשות רק לפני כחודשיים, בה ריקלין מופיע באופן קבוע כפרשן מדיני. ריקלין אף מלווה את רה"מ נתניהו במסעותיו ברחבי העולם ונחשב כפרשן וכמראיין אוהד לנתניהו באופן בולט, ואף סופג ביקורת רבה בשל כך מקולגות שלו.

בעבר שימש כחבר פאנל בתוכנית מועצת החכמים. בעת מבצע צוק איתן השתתף כפרשן בחדשות הלילה בערוץ 2. בנוסף שימש בעבר חבר בפאנל תוכנית "הצוללת" בערוץ הכנסת. מלבד מהדורת החדשות הוא גם משתתף בתכנית הפאנליסטים "הפטריוטים" בערוץ 20. ריקלין כתב בעבר טורי דעה לעיתונים "מקור ראשון" ו"בשבע", ולאתר וואלה! news.

בחודש הראשון להשקה, מהדורת החדשות של ערוץ 20 הניבה ממוצע של כ-2%. למרות שהיא נגסה מעט במתחרות, חדשות 2 וחדשות כאן, לא מן הנמנע שהסיבה לירידה שלהן נעוצה דווקא בתקופת החגים, שסובלת תמיד מירידה כללית בנתוני הצפייה. כך שבעצם, יכול להיות שחדשות 20 הביאה למסך צופים חדשים, המזוהים יותר עם המחנה הדתי-לאומי. שקלול נוסף שיש לזקוף לטובת חדשות 20 הוא הסוגייה הכלכלית: תקציב החברה נמוך משמעותית מהמתחרות שלה: לפי הערכות תקציב חדשות 20 עומד על סכום זעום של כ-15 מיליון שקל בלבד, בהשוואה ל-160 מיליון שקל לחדשות התאגיד וכ-90 מיליון שקל לחדשות 2 ועשר.

ריקלין סירב להגיב. בערוץ 20 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully