וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קורה: בתאגיד השידור ייפרדו מתקופת ההרצה במוצ"ש

9.5.2018 / 11:27

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן מתכננים לשדר בשבת בערב, רגע לפני שתתחיל תחרות האירוויזיון שצפויה להניב רייטינג שיא, סרטון מיוחד שבו הם ייפרדו מתקופת ההרצה. מנכ"ל כאן קובלנץ: "זוהי רק ההתחלה"

כאן בהרצה. צילום מסך
כאן בהרצה/צילום מסך

לאחר כשנה מהעלייה לאוויר - סוף סוף זה קורה: בתאגיד השידור ייפרדו מתקופת ההרצה במוצ"ש. לוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן מתכננים לשדר בשבת בערב, רגע לפני שתתחיל תחרות האירוויזיון שצפויה להניב רייטינג שיא, סרטון מיוחד שבו הם ייפרדו מתקופת ההרצה.

אחרי שנה של שידורים בהרצה, בשלוש פלטפורמות שידור - רדיו, דיגיטל וטלוויזיה - ולקראת שידורי המונדיאל והשקת לוח חדש עם עשרות תוכניות דוקו ודרמה שיעלו בשנה הקרובה, ייפרד התאגיד כאן מהתואר "בהרצה".

בדצמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בתאגיד סימנו את מונדיאל 2018 כתקופה שבה הם כבר לא יוגדרו כ"בהרצה". לכל אורך התקופה שעברה מהשקת השידורים, ב"כאן" סירבו להגדיר פרק זמן לסיום תקופת ההרצה, ואולם הבהירו כי היא תימשך לפחות כשנה.

אלדד קובלנץ. איה אפרים, מערכת וואלה! NEWS
אלדד קובלנץ/מערכת וואלה! NEWS, איה אפרים

"למדנו לרוץ בתנאים בלתי אפשריים"

חצי גמר האירוויזיון השיג לתאגיד נתון שיא של 23.8% ו-673 אלף צופים. מדובר בנתון הצפייה הגבוה ביותר עבור התאגיד מאז עלה לאוויר לפני כשנה, ובאחד מהמשדרים הנצפים ביותר מאז הפיצול של ערוץ 2 בנובמבר האחרון. פיק הצפייה במשדר הארוך בערוץ 11 הניב 40.3%.

מנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ, אמר לוואלה ברנז'ה כי "למדנו לרוץ בתנאים בלתי אפשריים עם הישגים מרשימים לגוף שידור שרק נולד. אנחנו הראשונים והיחידים שמיישמים מודל של שלוש פלטפורמות רדיו,דיגיטל וטלוויזיה. חטיבת החדשות שלנו הישגית, עצמאית ומאוזנת. הישגי הדיגיטל בולטים ומרשימים. לראשונה השגנו תקציב והתחלנו דיגיטציה והנגשה של אוצרות הארכיון של המדינה. במגזר הערבי אנחנו יוצרים תעשיית תוכן וטלוויזיה, שלא הייתה קודם. השקענו עד כה 325 מיליון שקל בתעשיית הטלוויזיה הישראלית, והתוצאות ייראו בשנים הקרובות. הקמנו את כאן תרבות, הבית ליצירה ישראלית והפצת תכנים תרבותיים. כאן גימל וכאן 88 עלו באחוזי ההאזנה ובנוסף הפכנו ליצרני הפודקאסטים הגדולים בארץ. וזוהי רק ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully