וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-300 עיתונאים מרחבי העולם יגיעו לפתיחת השגרירות בי-ם

9.5.2018 / 13:30

נראה כי ההתעניינות בפתיחת השגרירות בשבוע הבא גבוהה. רק בשבוע האחרון הגיעו לישראל 65 עיתונאים מארה"ב, 41 מבריטניה, 38 מצרפת, 24 מיפן ו-23 מגרמניה. ומה מארגנים בלע"מ למי שמעדיף לשבת בצל?

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בכנס איגוד הרובאים הלאומי בדאלאס ב-5 במאי 2018. רויטרס
התעניינות גבוהה גם בלעדיו. טראמפ/רויטרס

למעלה מ-300 בקשות של עיתונאים מרחבי העולם הוגשו עד כה ללשכת העיתונות הממשלתית לצורך סיקור פתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. למרות שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע השבוע כי לא יגיע לטקס, נראה כי ההתעניינות בפתיחת השגרירות בשבוע הבא גבוהה. רק בשבוע האחרון הגיעו לישראל 65 עיתונאים מארה"ב, 41 מבריטניה, 38 מצרפת, 24 מיפן ו-23 מגרמניה.

על פי הודעת הבית הלבן, ביום שני הבא, ה-14.5.18, בשעה 16:00 יתקיים הטקס המרכזי לפתיחת השגרירות בשכונת ארנונה בירושלים, שר האוצר סטיבן מנוצ'ין, בתו של נשיא ארה"ב איוונקה טראמפ ובעלה ג'ראד קושנר ישתתפו באירוע. הטקס עצמו מאורגן על ידי השגרירות האמריקאית בישראל .

מאחר ולא יהיה מקום לכל העיתונאים במקום, לע"מ תקים מרכז תקשורת מיוחד בגן הטכנולוגי בירושלים, ויכלול שירותי תקשורת טכנולוגיים מתקדמים, יוכלו לעשות זאת משם. למרכז התקשורת יגיעו גם מומחים שונים שיוכלו להתראיין לתקשורת הבינ"ל.

מרכז התקשורת של לע"מ יכלול שידור חי מטקס פתיחת השגרירות, אולפן רדיו וטלוויזיה, עמדת סטנדאפ לשדרים, אתר VOD ייעודי לטקס אשר ממנו יוכלו הכתבים להוריד את חומרי הווידאו באיכות שידור, שידורי סטרימינג לאינטרנט ולרשתות החברתיות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully