וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת "פנאי פלוס": האחות מיח"צנת פסטיבל, האח מהלל בעיתון

10.5.2018 / 13:02

לשבועון הבידור והרכילות של ידיעות אחרונות יש שיטה מעניינת לסיקור אירועי תרבות, לפחות בכל הקשור לדוקאביב, הנחשב לאחד המרכזיים בתחום: סגן העורך והכתב מהלל את הסרטים המשתתפים בו - בזמן שמי שמיח"צנת את הפסטיבל היא לא אחרת מאחותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל נשאר במשפחה, גרסת שבועון הבידור והרכילות "פנאי פלוס": השבוע פורסמה בעיתון מבית "ידיעות אחרונות" כפולה חגיגית עם המלצות על פסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי "דוקאביב" - הנחשב לאחד מאירועי התרבות המרכזיים בישראל ושעתיד להתקיים במהלך החודש הקרוב. על הכתבה חתום יוני בינרט, המשמש גם כסגן עורכת השבועון.

הכתבה, שסיקרה את הסרטים שישתתפו בפסטיבל, לא חדלה מלהלל אותם. כך לדוגמא, על הסרט "דודו טסה והכוויתים: אל תהיה כל כך צנוע, אתה לא כזה גדול" כתב בינרט בין היתר: "לא לחינם נבחר הפרויקט הזה כסרט הפתיחה של הפסטיבל כולו". על הסרט "ערפל ירוק" של היוצר הקנדי גאי מאדין כתב: "התוצאה ביזארית וייחודית לחלוטין, כהרגלו של מאדין. משעשעת פה, קריפית שם ומהפנטת לאורך כל הדרך".

דוקאביב. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הסיקור השנה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

אלא שפרט אחד נחסך מהכתבה המהללת את המגוון והאיכות של הפסטיבל - העובדה שמי שאחראית על מערך יחסי הציבור שלו היא לא אחרת מאשר אחותו, היח"צנית מירה אן בינרט. למעשה, אפילו אן בינרט בעצמה, לא היססה להודות בעובדה זו כאשר שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה בגאווה את הכתבה, אלא שאן בינרט עוסקת ביח"צ וזהו תפקידה, בניגוד לעיתון שעליו חלה החובה האתית לתת לכל הפחות גילוי נאות באייטם עצמו.

זאת ועוד, מתברר שמדובר בשיטה: גם לפני שנתיים, בשנת 2016, באותו פסטיבל בדיוק, המליץ יוני בינרט בחום ב"פנאי פלוס" על הפסטיבל. בין השאר השתפכה כותרת המשנה של הטקסט: "הלוואי היו לנו עשרה מדורים כדי לעבור על כל הסרטים הראויים המוצגים". גם אז לא ניתן גילוי נאות שיח"צנית הפסטיבל היא אחותו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דוקאביב. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הסיקור המשתפך מלפני שנתיים/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

מ"פנאי פלוס" נמסר בתגובה: "פנאי פלוס הוא מגזין בידור ותרבות. במדור הקולנוע שלו מכסים אירועים קולנועיים בולטים כמו פסטיבל דוקאביב, ללא קשר לזהות יח"צניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully