וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל קיצוצים: חדשות עשר לא שידרו אמש מהכיכר

13.5.2018 / 11:40

בזמן שבתאגיד השידור ו"החדשות" ברשת וקשת רכבו על הזכייה של ישראל באירוויזיון אמש ושידרו ממספר מוקדי שידור, בערוץ עשר התעלמו לחלוטין מהזכייה ומהמוני החוגגים בשל אילוצי תקציב - כך נודע לוואלה ברנז'ה

כפרה על נטע שלנו - אלפים חגגו בכיכר 12 במאי 2018. ראובן קסטרו
כפרה על נטע שלנו - אלפים חגגו בכיכר 12 במאי 2018/ראובן קסטרו

בזמן שבתאגיד השידור ו"החדשות" ברשת וקשת רכבו על הזכייה של ישראל באירוויזיון אמש (שבת), בערוץ עשר לא העלו משדר מיוחד בשל אילוצי תקציב - כך נודע לוואלה ברנז'ה.
בערוץ מתמודדים בימים אלו עם תכנית קיצוצים רחבה, עליה פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, כאשר כאמור זו הייתה הסיבה העיקרית לכך שבזמן שהמתחרים דיווחו מהשטח את הזכייה ההיסטורית של ישראל, בערוץ עשר לא התייחסו לאירוע.

ב"החדשות" עלו עם משדר מיוחד אל תוך הלילה בערוצים קשת ורשת, ודיווחו מ-5 מוקדי שידור. בערוץ כאן 11 עלו עם מהדורה מאוחרת של "חדשות הלילה" בהגשתה של רומי נוימרק, שכלל פאנל פרשנים ודיווחים מהכיכר ומליסבון. הרייטינג המצרפי של משדר "החדשות" סמוך לשעה 2:00 בלילה נשק ל-5%.

עוד לפני כן, המשדר הארוך מליסבון ששודר אמש בערוץ כאן 11 השיג נתון שיא לתאגיד השידור - ממוצע של 35% ומעל למיליון צופים, כאשר פיק הצפייה נמדד כצפוי בזמן הופעתה של נטע ברזילי עם השיר TOY. ההופעה הניבה רייטינג של קרוב ל-48% וכמיליון וחצי צופים.

בנוסף לאילוצי תקציב, ברקע יש לציין את המאבק בין ערוץ עשר לתאגיד. כאן גנבו לערוץ ולחברת החדשות טאלנטים רבים וביניהם ברוך שי, רועי שרון, מואב ורדי ופז שוורץ. בזמנו תקף מנכ"ל ערוץ עשר יוסי ורשבסקי באופן חריג את תאגיד השידור כאן ואמר: "התאגיד מנסה לחקות את חדשות 10 וערוץ 10 חיקוי חיוור, שנסמך על המשאבי כספי הציבור ללא פיקוח, שמסתתר תחת הכסות הפחדנית: 'כאן בהרצה'. כנראה שההרצה תסתיים אחרי בזבוז של 3 מיליארד שקל. הדבר היחיד שלא בהרצה בכאן - ההידבקות המיידית לעטיני השלטון וחנופה שיטתית לפוליטיקאים, תוך חצי שנה ב'כאן' אומצו כשלים וקלקולים שברשות השידור הגיעו אליהם אחרי מאמץ של 50 שנה. נציגי השלטון מחככים את ידיהם בהנאה. לפודל הזה פיללו".

בערוץ עשר סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully