וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיך הגיב אדלסון? הקינוח של שגב משה - בגיליון "ידיעות אחרונות"

14.5.2018 / 9:52

השף המשפחתי של הזוג נתניהו לא מפסיק להפתיע - אמש, כשהגיש לזוג ולאורחיהם איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר מנות - עטופות בשער החגיגי של "ידיעות אחרונות" לכבוד הניצחון באירוויזיון של נטע ברזילי. כזכור, בעלי ישראל היום הוא גם התורם המרכזי של טראמפ

הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ. ניסים זיו,
הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ/ניסים זיו

בדרך לתקרית דיפלומטית נוספת? השף המשפחתי של הזוג נתניהו שגב משה החליט אתמול להפוך את עמודי "ידיעות אחרונות" לכלי יצירתי להגשת מנות הגורמה לראש הממשלה, רעייתו ואורחיהם המכובדים - אשר הגיעו לארוחת ערב חגיגית לרגל פתיחת שגרירות ארה"ב בישראל.

הפעם היו אלה איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב, ובעלה ג'ארד קושנר, ויחד איתם בכירי המשלחת האמריקאית לפתיחת שגרירות ארה"ב בישראל. בנוסף להיעדר הרגישות להיסטוריה רצופת המרירות בין "ידיעות אחרונות" לבין הזוג נתניהו (בדגש על רעייתו שרה), בהקשר זה יצוין כי בעלי "ישראל היום" - המתחרה הרשמי והעוין של "ידיעות אחרונות" שלדון אדלסון אמור אף הוא להגיע לארץ לרגל פתיחת השגרירות. אדלסון משמש גם כתורם המרכזי למסע הבחירות של טראמפ. היום אף התפרסם ב"ישראל היום" מאמר של רעייתו ד"ר מרים אדלסון, בה היא מסבירה כי זהו "יום גדול לישראל ולאמריקה".

בארוחת הערב במעון ראש הממשלה התארחו גם שגריר ישראל בוושינגטון רון דרמר, שר האוצר האמריקאי סטיב מנוצ'ין, השגריר דיוויד פרידמן ואשתו, שליח הנשיא למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט ואשתו, וסגן מזכיר המדינה ג'ון סאליבן.

הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ. ניסים זיו,
הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ/ניסים זיו

משה הגיש את הפוקאצ'ה כשהיא עטופה בשער של "ידיעות אחרונות" מאתמול, בו כיכבה נטע ברזילי תחת הכותרת "ניצחה". בהודעה רשמית שהוציא כתב: "בשל מערכת היחסים הקרובה עם ארצות?הברית, ולכבוד יום הולדתה ה?70 של מדינת ישראל, הקונספט הקולינרי והאמנותי של הארוחה היה שילוב של מנות וחומרי גלם מהמטבח הישראלי ומהמטבח האמריקאי. בנוסף, היה לי חשוב לציין באופן יצירתי גם את יום ירושלים, שנחגג אתמול, וכמובן — את הזכייה המרגשת של נטע ברזילי בתחרות האירוויזיון".

כזכור, לפני שבועיים ספג משה ביקורת כשבחר להגיש בארוחה לכבוד ראש ממשלת יפן ורעייתו קינוח בתוך נעל - דבר הנחשב מגונה ונחות בתרבות היפנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully