וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהב נגד לוינסון - שלב התביעה: דורש פיצויים בשווי מאה אלף ש'

14.5.2018 / 11:17

רני רהב הגיש תביעת לשון הרע ודורש פיצויים בשווי מאה אלף שקל מכתב "הארץ", זאת בעקבות ציוצים נגד היחצן. בתביעה נטען כי לוינסון כינה את רהב "חזיר חנייה" תוך הצגת מצג שווא שרהב חונה לכאורה בניגוד לחוק ומפריע לציבור

רני רהב, חיים לוינסון. ניר פקין, נמרוד סונדרס, מערכת וואלה! NEWS
רני רהב, חיים לוינסון/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין, נמרוד סונדרס
רהב טוען כי טרם הפרסום של לוינסון הוא צלצל והבהיר לו כי הרכב החונה המדובר כלל אינו שלו, וכי לא היה במקום הנטען בזמן הפרסום - ואולם זה לא מנע מהעיתונאי לפרסם זאת

רני רהב הגיש תביעת לשון הרע ודורש פיצויים בשווי מאה אלף שקל מחיים לינסון. זאת בעקבות ציוצים של עיתונאי "הארץ" בטוויטר נגד היחצן. רהב טוען כי לוינסון רודף אותו בכל הזדמנות, מבזה, מכפיש אותו ופוגע בשמו הטוב. עוד נכתב בתביעה כי לוינסון כינה את רהב "חזיר חנייה" בחשבון הטוויטר שלו, תוך הצגת מצג שווא שרהב חונה לכאורה בניגוד לחוק ומפריע לציבור.

היחצן דורש מהעיתונאי לפרסם הודעת תיקון למה שהוא מגדיר כ"פרסום החמור, המבזה והשקרי - ולפרסם זאת בהבלטה. רהב טוען בכתב התביעה כי טרם הפרסום של לוינסון הוא צלצל והבהיר לו כי הרכב החונה המדובר כלל אינו שלו, וכי לא היה במקום הנטען בזמן הפרסום - ואולם זה לא מנע מהעיתונאי לפרסם זאת.

מדובר בציוץ שפורסם בשבוע שעבר (ב-9 במאי) בחשבון הטוויטר של לוינסון, ובו כתב: "חזיר החנייה רני רהב הגיע כעת לפגישה בבניין אטריום ברמת גן. חשבתם שיחנה כחוק? שם את האוטו באדום לבן בז'בוטינסקי. מפריע לכל האוטובוסים לנסוע".

הקרב בין רהב ולוינסון נמשך כבר כמה חודשים כזכור, כאשר הכל התחיל מריב על מקום החניה השמור של רהב, שבנוסף לעבודתו משמש גם כקונסול של כבוד של איי מרשל בישראל. לוינסון פרסם בתגובה מספר רב של ציוצים בנושא, וטען שהחנייה נמצאת בצמוד למשרדו של רהב ובמקרים רבים נותרת שוממת לחלוטין.

לאחר שרהב טען כי הוא זכאי למקום החניה מתוקף אמנת וינה 1963 לקשרים קונסולרים, לוינסון פנה אף ליועץ המשפטי של האו"ם על מנת לבחון את הנושא. רהב האשים בתגובה את לוינסון בכך שהוא מהלך עליו אימים. בנוסף, רהב פנה למו"ל הארץ עמוס שוקן, ואיים בפרסום תחקיר על לוינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully