וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשקה המנצחת של 2017: השקת ערוץ 12 של קשת

וואלה ברנז'ה

15.5.2018 / 14:48

השקת ערוץ 12 של קשת היא הזוכה בתואר ההשקה המנצחת לשנת 2017 של איגוד השיווק הישראלי. מנימוקי הוועדה: "על סמך הנתונים, המטרה של קשת להפוך לערוץ ברירת המחדל החדש - הושגה בהצלחה"

השקת קשת. יחצ, צילום מסך,
מהפרומואים להשקת הערוץ/יחצ, צילום מסך

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הכריזה היום (שלישי) על השקת ערוץ 12 של קשת כזוכה בתואר "ההשקה המנצחת של 2017", כך נחשף הבוקר (שלישי) בכנס החדשנות השנתי של האיגוד.

מנימוקי הוועדה: "בנובמבר 2017, בעקבות החלטת ממשלה, פוצל ערוץ 2 לימי שידור מלאים בכל ימות השבוע של קשת ורשת. ההחלטה הכניסה את שתי הזכייניות לקרב שיווקי על לב הצופים. מחקר עומק באותם ימים הראה כי ערוץ 2 הוא המותג המוביל בטלוויזיה. המטרות העיקריות בקשת היו לשמור על נתח שוק מסחרי, הובלה ברייטינג בפריים טיים, ברייטינג ממוצע ליום, הובלה בחדשות, וליצור מותג שייתפס כמוביל עם התוכניות והטאלנטים הטובים ביותר. כצעד ראשון ולאחר מחקר הוחלט להשקיע ברכישת אפיק 12 בשלט. על בסיס הבנת הצופה הישראלי נבנה המוצר שנקרא ערוץ 12. הושק קמפיין מעבר אשר לווה בשיווק מאסיבי ומדויק, גדוש בטאלנטים אהובים ואהודים, מיתוג חזק, שימוש בהומור ופרסום בפלטפורמות השונות של קשת".

"התוצאות לא איחרו לבוא וההשקעה הניבה פירות. כיום, כששה חודשים לאחר הפיצול, קשת מובילה בכל הפרמטרים כאשר הרייטינג של ערוץ 12 גבוה משל המתחרים, פער שהולך וגדל ובא לידי ביטוי גם בכמות הנחשפים לערוץ. על סמך הנתונים, המטרה של קשת להפוך לערוץ ברירת המחדל החדש - הושגה בהצלחה".

ועדת החדשנות של איגוד השיווק מורכבת מ-16 מנהלים בכירים מענפים רבים במשק, בראשות רן גוראון מנכ"ל פלאפון והיא בוחרת מדי רבעון את ההשקות המוצלחות של הרבעון החולף. ההשקה המנצחת הוכרזה בכנס החדשנות 2018, שהתקיים בבורסה לניירות ערך בנוכחות אנשי שיווק בכירים רבים. מארחי הכנס היו תלמה בירו ומנכ"ל פלאפון ויו"ר ועדת החדשנות רן גוראון ומנהלת התוכן היתה המשנה למנכ"ל סיגלית הורן גלפרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully