וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נגד אגד: "אנו מצפים מהדובר להתעסק עם דברור כרטיסיות וזמני אוטובוסים"

15.5.2018 / 15:26

עקיצות ומאבקי קרדיט, לא רק אצל עיתונאים: אלימות במהלך נסיעה הובילה לעימות בין מחלקות הדוברות של המשטרה ואגד. בחברת התחבורה רמזו כי המשטרה לא טיפלה באירוע כנדרש, ובמשטרה תקפו: "הם מנסים לעשות לעצמם יח"צ על חשבוננו". הנה הפרטים

עליה אל האוטובוסים תותר גם מהדלתות האחוריות באמצעות כרטיס רב קו דן אגד. קובי ליאני
עליה אל האוטובוסים תותר גם מהדלתות האחוריות באמצעות כרטיס רב קו דן אגד/קובי ליאני
"לצערנו, אין זו הפעם הראשונה של אירוע מביש שכזה ואנו מגנים את התופעה של אלימות כלפי נהגים וכלפי נותני שירות בכלל. אנו קוראים למשטרה לאתר את התוקף ולמצות עמו את הדין"

דוברות המשטרה נגד דוברות אגד: מקרה של אלימות שאירע אתמול (שני) במהלך נסיעה באוטובוס אגד הוביל היום לעימות בין מחלקות הדוברות של המשטרה ואגד - אליו נחשפו כל כתבי התחבורה והמשטרה. זאת כאשר במשטרה אף האשימו את דובר אגד בכך שהוא מנסה לעשות יח"צ לעצמו על חשבונם.

הכל התחיל בהודעת דובר אגד, רון רטנר, אתמול שתיאר "מקרה של אלימות קשה כלפי נהג אגד, בקו 146 בתחנה בעיר נשר, מצד נוסע שטען שנפגע מסגירת הדלת האחורית. הנוסע ניגש אל הנהג שישב על כסאו, קילל אותו והחל להכותו בעוצמה. הנוסעים הזעיקו אמבולנס אשר פינה את הנהג להמשך טיפול".

רטנר המשיך ולא הסתפק בלדווח על המקרה, אלא אף פנה בקריאה למשטרה: "לצערנו, אין זו הפעם הראשונה של אירוע מביש שכזה ואנו מגנים את התופעה של אלימות כלפי נהגים וכלפי נותני שירות בכלל. אנו קוראים למשטרה לאתר את התוקף ולמצות עמו את הדין".

"לא לחפש יח"צ דרך חקירות משטרה שאינן בתחום אחריותו"

"אין לנו עניין להתנצח עם דובר משטרתי זה או אחר ובלבד שהמשטרה תעשה תפקידה ותנקוט יד קשה לבער את האלימות כנגד נותני שירות"

בתגובה הוציאה היום דוברות המשטרה הודעת הבהרה שבה נכתב: "הובא לידיעתנו, כי דובר אגד הפיץ הודעה וסרטון לאמצעי התקשורת, בהם לטענתו נראה נהג אגד מותקף על ידי נוסע בעיר נשר. הגדיל לעשות הדובר, כאשר קרא למשטרה 'לאתר את התוקף ולמצות עמו את הדין'".

בנוסף נכתב, "ברצוננו להבהיר כי ניידת הגיע למקום מיד עם קרות האירוע ואיתרה את שני 'הצדדים', עוד לפני ומבלי שקבלנו 'קריאה מטעם דובר אגד' לעשות כן. עוד נציין, כי במשטרת ישראל התקבלה תלונה מצד הנוסע, אשר טען כי נהג אגד הוא זה שתקף אותו על ידי סגירת דלת האוטובוס במכוון על גופו". במשטרה הסבירו "לאור האמור, נפתחה חקירה ונגבו עדויות מעדים שהיו במקום, למעט מנהג האוטובוס שהתייצב רק היום בתחנה. החקירה נמשכת. בשולי הדברים נציין כי אנו מצפים מדובר אגד להתעסק עם דברור כרטיסיות וזמני אוטובוסים ולא לחפש יח"צ דרך חקירות משטרה שאינן בתחום אחריותו".

בתגובה להאשמות המשטרה הבהיר רטנר כי "אין לנו עניין להתנצח עם דובר משטרתי זה או אחר ובלבד שהמשטרה תעשה תפקידה ותנקוט יד קשה לבער את האלימות כנגד נותני שירות לרבות אירועי אלימות קשים כנגד נהגי האוטובוסים. ההודעה הראשונית מטעם דובר אגד יצאה הבוקר בטרם אותר הנהג שהיה בטיפול רפואי. לאחר בדיקה התברר שהנהג הוא זה שהתקשר אמש למשטרה והזעיק אותה למקום האירוע והוא כאמור הגיש היום תלונה במשטרת זבולון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully