וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות נטע ברזילי: ביקור ראשון של נציגים רשמיים מהתאגיד במעון רה"מ

16.5.2018 / 14:36

פרסום ראשון: לאחר שניסה למנוע את הקמת תאגיד השידור, לוואלה ברנז'ה נודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יארח הערב במעונו בירושלים את המשלחת לאירוויזיון, הכוללת גם נציגים מכאן

נטע ברזילי כיכר רבין חגיגה אירוויזיון 2018. ראובן קסטרו
נטע ברזילי כיכר רבין חגיגה אירוויזיון 2018/ראובן קסטרו

כמו שאמרה נטע ברזילי - תאמינו וזה יקרה: לאחר שניסה למנוע את הקמת תאגיד השידור, לוואלה ברנז'ה נודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יארח הערב במעונו בירושלים את המשלחת לאירוויזיון, הכוללת גם נציגים מכאן.

בעצם מדובר בביקור ראשון של נציגים רשמיים מהתאגיד במעון רה"מ. טל ברנע מהתאגיד, המשמש כראש המשלחת הישראלית לאירוויזיון, יתארח ביחד עם שאר חברי המשלחת הכוללים את ברזילי, דורון מדלי וסתיו בגר, הרקדנים, להקת הליווי ונציגים מקשת וטדי הפקות.

באוקטובר האחרון פורסם כי נתניהו מנסה ליזום מהלך של סגירת התאגיד, כחצי שנה בלבד לאחר עלייתו לאווויר. עוד פורסם בזמנו כי הוא אף הודיע על היוזמה בישיבת ראשי המפלגות, שהסכימו למהלך, מלבד שר האוצר משה כחלון.
הנימוק הרשמי למהלך של נתניהו הוא הרייטינג הנמוך של ערוץ כאן 11 ובזבוז כספים. זרת כאשר המטרה היא לחסוך עלויות של כחצי מיליארד שקלים. מי שיזם את ההצעה באופן רשמי הוא שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי שהעלה את ההצעה. אך לפי גורמים בקואליציה, המהלך תואם עם נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully