וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

17.5.2018 / 13:11

לוואלה ברנז'ה נודע כי ראשת הדסק הכלכלי-דיגיטלי בתאגיד, צליל אברהם, הודיעה לאחרונה על פרישתה מהתפקיד • דור מימון, שלאחרונה השתחררה מגל"צ, מונתה לדוברת יו"ר הכנסת • ומספר תזוזות נרשמו ברשת

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

שינויים בדסק הכלכלי של התאגיד: לוואלה ברנז'ה נודע כי צליל אברהם, המשמשת כראשת הדסק הכלכלי הדיגיטלי של תאגיד כאן, הודיעה לאחרונה כי ברצונה לסיים את תפקידה. לא ברור אם היא תישאר בתאגיד., בינתיים הוחלט לפזר את הדסק הכלכלי דיגיטלי של התאגיד. זאת גם בעקבות השינוי המשמעותי שיתרחש בקיץ הקרוב עם יציאתו לחל"ת של ראש הדסק הכלכלי שאול אמסטרדמסקי. בינתיים לא מונה ראש דסק במקומו.

מכאן נמסר בתגובה: "בעקבות יציאתו של שאול אמסטרדמסקי, ראש תחום כלכלי, לחל"ת יבוצעו שינויים בדסק והוא צפוי לתפוס נפח רב יותר בחטיבת החדשות".

דוברת חדשה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: לוואלה ברנז'ה נודע כי דור מימון, כתבת המשפט של גל"צ שהשתחררה לפני חודשיים, תתחיל בשבוע הבא את תפקידה כדוברת יו"ר הכנסת. מימון סיקרה את תחום המשפט בשנתיים האחרונות, ערכה והגישה תכניות בתחנה הצבאית וסיקרה את תחום מבקר המדינה.

צליל אברהם. אורטל דהן,
צליל אברהם/אורטל דהן

מינויה של דור בת ה-20 הוא חלק משורת מינויים של דוברים צעירים במשכן, שהחל עם מינויה של רון לאביוד (גם כן בוגרת גל"צ) לדוברת השר ישראל כ"ץ לפני כחצי שנה. כמו כן, לפני מספר חודשים מונתה שיר כהן בת ה-26 לתפקיד דוברת רה"מ נתניהו.

תזוזות ברשת: לוואלה ברנז'ה נודע כי המפיק הראשי של דסק החדשות במעריב, דור כהן, עוזב את העיתון ומצטרף למערכת "העולם הבוקר" ברשת, בהגשת אברי גלעד, הילה קורח ומאיה זיו וולף. בנוסף לכך, נרשמו מספר עזיבות ברשת: טל בן ציון המשמש כעורך תוכן ומטפל בין היתר גם ב"אח הגדול" באתר, עוזב את החברה, כך נודע לוואלה ברנז'ה. גם מתן אמיר ואסף נרינסקי, ממחלקת שת"פים של "האח הגדול" עזבו, כאשר העונה של המגה ריאליטי רק החלה.

מרשת נמסר בתגובה: "כמו בכל מקום עבודה יש תחלופה של אנשים. אנו שמחים על אלו שמצטרפים ומאחלים הצלחה לאלו שעוזבים. מחלקת הדיגיטל של "רשת 13" נמצאת בתנופה מסיבית והגיעה החודש לכמיליון צפיות, ובכך עקפה את כל מתחריה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דור מימון. יחצ,
דור מימון/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully