וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר זנדברג נגד שרון גל: התנצל על אייטם הורדת המזוזות - או נתראה בביהמ"ש

21.5.2018 / 10:26

ראיון שערך שדר הרדיו עם פעיל מרצ מוביל לאיום בתביעה של יו"ר המפלגה תמר זנדברג - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסיבה: אמירה כי עם בחירתה הוסרו המזוזות במשרדי המפלגה. בינתיים הפוסט הורד, אבל במפלגה דורשים התנצלות. גלי ישראל: "תביעת השתקה"

תמר זנדברג,שרון גל. עידו שחם, ראובן קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
תמר זנדברג,שרון גל/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחם, ראובן קסטרו

ראיון שערך בשבוע שעבר שדר הרדיו, לשעבר ח"כ שרון גל, עם פעיל מרצ אבי ארזי - מוביל לאיום בתביעה של יו"ר המפלגה תמר זנדברג - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בראיון שקיים גל ב-16/5 עם מי שהיה פעיל במרצ וחבר הנהלה, ולפני כשבועיים התמודד לקדנציה נוספת ולא נבחר. בין היתר אמר ארזי בשיחה כי עם בחירתה של ח"כ זנדברג לראשות התנועה הוסרו המזוזות במשרדי מפלגת מרצ בתל- אביב.

במרצ אומרים בכתב ההתרעה כי "דברים אלה לא היו ולא נבראו, מדובר בשקר גס ללא בדל אמת בצדו אין ולו בדל של אמת בטענה זו וכל כולה הינה בבחינת פייק ניוז". עוד מאשימים במפלגה את גל בכך שלא ביקש תגובה לפי כללי האתיקה העיתונאיים. "שעה שידעתם כי מר ארזי עומד להשמיע דברי לשון הרע כנגד שולחיי חובתכם הייתה לעשות כן לשם שמירה, ולו למראית עין, של איזון ראוי ובירור בסיסי ומינימלי של האמת לצערי נכשלתם כישלון חרוץ במילוי חובותיכם על פי דין בכך שהפצתם דבר שקר וכזה שלא היה ולא נברא, לא מילאתם חובתכם העיתונאית לבדוק ולברר את אמיתות דברי הכזב בטרם שודרו וכאמור לא טרחתם לקבל תגובה משולחיי בעת שידור הדברים".

בנוסף, מתייחסת יו"ר מרצ גם לפרסומים של גל ברשתות החברתיות בהם הביע "זעזוע" נוכח דברים אלה אשר את אמיתותם לא טרח לבדוק ותגובה בגינם אף לא התבקשה. "העובדה כי הנכם כלי תקשורת המזוהה עם הימין הישראלי ויש האומרים אף עם הימין הקיצוני בישראל אינה מהווה רישיון להשתלחות פרועה ולהפצת דברי בלע כנגד מפלגות ואישים האוחזים בדעות המנוגדות לכם וטוב תעשו אילו תפנימו כי בהיותכם כלי תקשורת חלות עליכם חובות לנהוג בהגינות גם כלפי אלה המחזיקים בדעות הפוכות משלכם". בהקשר זה יצוין כי בינתיים גלי ישראל הסירו את הפוסט בנושא מהפייסבוק, וכי שרון גל הסיר את הציוץ בנושא מהטוויטר. למרות כל זאת, טרם פורסמה התנצלות ובמרצ דורשים התנצלות פומבית בשידור על מנת להסיר את איום התביעה.

מרדיו גלי ישראל נמסר בתגובה: "תחנת גלי ישראל עומדת מאחורי האייטם. הזמנו ואנחנו עדיין מזמינים את אנשי מרצ לעלות לשידור ולהציג עמדתם בנושא. משום מה, לא מפתיע אותנו שבמקום להגיב ולהתמודד עם הטענות החליטה מפלגת מרצ ה"ליברלית" לנקוט בטקטיקה של תביעת השתקה. זה לא ירתיע אותנו ובמידה ונידרש, יועציה המשפטיים של התחנה יטפלו בנושא בכל ערכאה משפטית שהיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully