וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 שנים עם בנט - דוברת הבית היהודי פורשת מתפקידה

21.5.2018 / 12:01

אידית דרויאן, ששימשה בשלוש השנים האחרונות כדוברת מפלגת הבית היהודי, ובחמש השנים האחרונות כיועצת לסגן השר אלי בן דהן במשרדי הביטחון והדתות - פורשת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. דרויאן התחילה את דרכה בבית היהודי בקמפיין בחירות 2013

אידית דרויאן. באדיבות המצולמים
אידית דרויאן/באדיבות המצולמים

דוברת הבית היהודי אידית דרויאן פורשת מתפקידה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. דרויאן שימשה בשלוש השנים האחרונות כדוברת המפלגה, ובחמש השנים האחרונות כיועצת בכירה לסגן השר אלי בן דהן במשרדי הביטחון והדתות. דרויאן התחילה את דרכה בבית היהודי במהלך קמפיין הבחירות של 2013, ומאז נחשבה לכתובת מרכזית במפלגה. עדיין לא ברור מי יחליפה בתפקיד.

במסגרת תפקידה דרויאן הייתה אמונה על האסטרטגיה התקשורתית של המפלגה באופן שוטף, בדגש על ניהול משברים וקידום נושאים שונים שעל סדר יומה של המפלגה. בתוך כך, עמדה בקשר רציף עם השרים והח"כים במפלגה.

במסגרת תפקידה בלשכת סגן השר הייתה אחראית על תחומים התקשורת, קשרי חוץ, חקיקה והקשר עם צה"ל. בין היתר קידמה נושאים חברתיים כמו גיוס בעלי מוגבלויות לצה"ל, קידום הסכמי קדם-נישואין, ייזום שיתוף הפעולה עם המשרד לענייני וטרנים תחת ממשלו של טראמפ לטובת נכי צה"ל, שיתופי פעולה עם EBAY ופרטנר, וקידום אישור ההנחה בארנונה למשרתי מילואים פעילים.

שר החינוך ויו"ר מפלגת 'הבית היהודי', נפתלי בנט: "אני מבקש להודות לאידית על חמש שנים נהדרות, במהלכן הובילה את תחום התקשורת במפלגת 'הבית היהודי'. במעלה הדרך תרמה אידית משמעותית לקידום נושאים שונים שעל סדר יומה השל המפלגה באמצעות ניהול האסטרטגיה והקשר למול כלי התקשורת. אני סמוך ובטוח כי ניסיונה, מקצועיותה ומסירותה ישרתו אותה נאמנה בכל אשר תלך ויהוו נכס לכל ארגון שייעזר בשירותיה. בשם כל חברי מפלגת הבית היהודי, אני מאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה".

סגן שר הביטחון אלי בן דהן: "בשנים האחרונות אידית הובילה את תחומי התקשורת, קשרי החוץ והחקיקה בצורה מקצועית מעוררת הערכה. אידית הפגינה כישורים יוצאים דופן וראיה מערכתית רחבה. יוצאי דופן. כל זה בצד מסירות ודבקות במשימה, עבודה סביב השעון ללא לאות. תרומתה להצלחת פעילותי הציבורית לא תסולא בפז."

אידית דרויאן: "זכיתי לעבוד לצד השרים בנט ושקד וסגן השר בן-דהן בתקופות מרתקות ובעלות חשיבות לאומית במדינת ישראל, בהן הובילו את המפלגה להנהגת המדינה. חדשנות, מרחב פעילות וחופש ליזום היו ליבו הפועם של התפקיד. צברתי ידע, ניסיון וחברים לחיים שישמשו אותי בדרכי החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully