וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת מאיישים: מנהלת תוכן חדשה ל-KI

וואלה ברנז'ה

22.5.2018 / 12:35

לוואלה ברנז'ה נודע כי רויטל בזל תהיה אחראית על יצירת שיתופי פעולה תכניים ועל החיבור בין חברות ההפקה של הזרוע הבינלאומית של החברה. בזל מגיעה מדורי מדיה שם שימשה כסמנכ"ל המכירות בעשור האחרון

רויטל בזל.
רויטל בזל

רויטל בזל מצטרפת לקשת, תשמש כמנהלת התוכן וההפקה בזרוע הבינלאומית של קשת. בזל תנהל את שיתופי הפעולה ואת ההזדמנויות עסקיות של קשת אינטרנשיונל מול מפיקים וערוצים שונים בעולם ותעבוד באופן צמוד עם מפיקים ויוצרים בישראל על פיתוח פורמטים להפצה בחו"ל.

כמו כן, במסגרת תפקידה תנהל בזל את הקשר בין חברות ההפקה ובין מוקדי הפיתוח של קשת אינטרנשיונל ברחבי העולם: Keshet Studios ו- Keshet Digital Studiosבלוס אנג'לס, Tresor Produktions בגרמניה, Keshet UK בלונדון, Keshet Asia בהונג קונג, Keshet MX במקסיקו סיטי וכן קשת 12.

בזל מגיעה מדורי מדיה שם שימשה כסמנכ"ל המכירות ב-10 השנים האחרונות, וכן הייתה אחראית על הפצת פורמטים של צד שלישי מישראל כגון "בטיפול" (HOT), "זוג מנצח" (אבוט-המאירי) "חברות" (ערוץ 10) ועוד רבים אחרים.

קרן שחר, מנהלת ההפצה של קשת אינטרנשיונל: "אנחנו נרגשים שרויטל הצטרפה לקבוצת KI בעידן בו אנו מחויבים להמשיך ולהביא לחיים עוד סיפורים חזקים עבור קהלים ברחבי העולם. רויטל אהובה ומוערכת בתעשייה, והניסיון המגוון שלה ומערכות היחסים שלה יהוו נכסים משמעותיים עבורנו בעת בה אנו ממשיכים לצמוח ולחדש, תוך שאנו מקדישים תשומת לב מיוחדת בפיתוח התוכן הלא מתוסרט שלנו באמצעות שותפויות פיתוח והפקה ברחבי העולם".

רויטל בזל: "אני רוצה להודות לדורי מדיה על ההזדמנות שניתנה לי לשכלל את כישוריי ויכולותיי איתם בעשר השנים האחרונות, אני נרגשת מאוד להצטרף למשפחת קשת אינטרנשיונל ולהתחיל לעבוד עם כל חברות ההפקה שלנו ברחבי העולם יש לנו שפע של כישרון יצירתי ורעיונות חדשים בישראל, ואני מחכה בקוצר רוח למנף את הכישרון הזה לטובת פיתוח שותפויות קריאטיביות עם ערוצים וחברות הפקה בינלאומיות , שרבים מהם אני כבר מכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully