וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצול נותן אותותיו: "המערכת" של מיקי חיימוביץ' תרד מהאוויר

28.5.2018 / 14:41

תכנית התחקירים היחידה של רשת תרד מהאוויר כעבור 4.5 שנים - זאת בעקבות נתוני צפייה נמוכים ומה שגורמים בערוץ מגדירים כ"היעדר כדאיות כלכלית" - כך נודע לוואלה ברנז'ה

מיקי חיימוביץ'. רן יחזקאל,
מיקי חיימוביץ'/רן יחזקאל

פחות משנה לפיצול ערוץ 2, ותכנית התחקירים של רשת "המערכת" תרד מהאוויר כעבור 4.5 שנים ו-5 עונות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. התכנית, אשר הוגדרה כ"תכנית תחקירים בעלת סדר יום חברתי" השיגה בעונה האחרונה נתוני צפייה נמוכים יחסית, וגורמים בערוץ הגדירו את קיומה היום כבעל "היעדר היתכנות כלכלית". עם זאת, גורם ברשת אמר היום כי "כבר אחרי 4 עונות הוחלט להוריד את התוכנית מהאוויר אולם הוחלט לצאת לעונה חמישית לאחר שהיו כבר מספר תחקירים מוכנים ומיקי נעתרה לבקשה".

מדובר בתכנית התחקירים היחידה של רשת, אשר הוקמה במטרה לתת פייט ל"עובדה" של קשת ול"המקור" של ערוץ עשר. ואולם, כאמור, כרגע, בהנהלת ערוץ רשת13 לא רואים הצדקה להמשך קיומה - והודעה על ביטולה כבר נשלחה לעובדי ההפקה.

רשת היא לא הניזוקה היחידה מההוצאות הכבדות של הערוצים עקב הפיצול. לפני שלושה חודשים הודיעה גם קשת על ירידתה מהאוויר של "הלילה עם גורי אלפי" זאת בשל עלויות גבוהות.

ברשת אישרו את הפרטים. מיקי חיימוביץ' מסרה בתגובה: "אני שמחה וגאה על חמשת העונות ב'מערכת'. לאורך השנים האחרונות אני וצוות האנשים המוכשר שלצידי העלנו לשיח הציבורי נושאים חברתיים, בריאותיים, אנושיים, סביבתיים ומוסריים שלרוב לא מקבלים במה בשעות הפריים טיים. עכשיו הגיע הזמן להתחיל פרק חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully