וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת רוצים טלוויזיה ערכית - עד שזה מגיע לערבים

28.5.2018 / 16:02

בעמוד הפייסבוק של "האח הגדול" פורסם אמש כי במסגרת משימה בתכנית, אחת המשתתפות "מונתה לראשת הממשלה הפלסטינית הראשונה של בית האח". אלא שאחרי מבול תגובות נאצה גזעניות, הושמטה ממנו מילה אחת בלבד. נחשו מהי?

האח הגדול 2018 פרק 13 במאי. צילום מסך
מתמודדת "האח הגדול", שמס מרעי אבומוך/צילום מסך

האם ברשת נכנעים לגזענות? בעמוד הפייסבוק של "האח הגדול" של ערוץ 13 עלה אמש (ראשון) פוסט אודות משימה בתכנית ובו נכתב: "הדיירים בחרו: שמס היא ראשת הממשלה הפלסטינית הראשונה של בית האח הגדול". לאחר קרוב ל-12 שעות, במהלכן התקבלו מאות תגובות נאצה לפוסט, אמירות גזעניות וקריאות להחרמת התכנית, הבוקר נערך הפוסט ובאופן תמוה הושמטה ממנו המילה "פלסטינית", להלן המשפט שנותר הוא "הדיירים בחרו: שמס היא ראש הממשלה הראשונה של בית האח הגדול".

פוסט מעמוד הפייסבוק של "האח הגדול". צילום מסך
הפוסט שעלה אמש בעמוד הפייסבוק של "האח הגדול", והעריכה שלו הבוקר - השמטת המילה "פלסטינית"/צילום מסך

ייתכן ומה שהוביל לשינוי הם מאות רבות של תגובות קשות לפוסט, גזעניות ואלימות כנגד התכנית וכנגד המתמודדת שמס מרעי אבומוך, לרבות קריאות רבות להחרמת התכנית. בין התגובות: "כאן הפסקתי לראות 'האח הגדול'!", "בוחרים בשונאת ישראל!!! אני מחרימה את התוכנית הפח הזו והתנתקתי מהערוץ!!!", ו"למה הייתם צריכים את כל הכותרת המרתיחה הזאת? אתם אוהבים לירות לעצמכם ברגל", "תתבישו לכם פשוט ביזיון גדול. בחלום הכי שחור שלכם שמאלנים מזורגגים והפקה מחורבנת שיהיה במדינה ראש ממשלה פלסטיני. והרייטינג שלכם יהיה אפס אחוז ומטה" ו"שמאלנים מסריחים גועל נפש מביאים "תפקיד" כזה למחבלת גאה שזה רק מחזק אותה לעמוד על שלה ולבזות את חיילי ישראל".

רשת סרבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully