וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב מנוחין ישמש כמבקר הטלוויזיה של וואלה! NEWS

וואלה ברנז'ה

29.5.2018 / 11:39

מנוחין, בוגר גלגלצ, שימש בעבר כעורך בדסק החדשות של וואלה! NEWS. החל מ-2012 הוא מפרסם באופן קבוע ביקורות וטורים בוואלה! תרבות, ומשמש כמבקר המוזיקה הישראלית של האתר

נדב מנוחין. מערכת וואלה!
דבר המבקר. מנוחין/מערכת וואלה!

נדב מנוחין ישמש כמבקר הטלוויזיה של וואלה תרבות. מנוחין החל את דרכו בעולם התקשורת בתחנת הרדיו גלגלצ, שם שירת כמפיק במשך שלוש שנים. עם שחרורו הצטרף לוואלה! NEWS בו שימש כשנה כעורך בדסק החדשות. החל משנת 2012 הוא מפרסם באופן קבוע ביקורות וטורים בוואלה! תרבות, ומשמש כמבקר המוזיקה הישראלית של האתר ובעל הטור "קשוב מאוד". במקביל לתפקידו כמבקר הטלוויזיה של וואלה! תרבות הוא ימשיך לכתוב על מוזיקה ועל נושאים נוספים במדור. למנוחין תואר ראשון בהיסטוריה כללית מהאוניברסיטה העברית ובימים אלה הוא משלים את לימודיו לתואר שני בהיסטוריה באותו המוסד.

עורך וואלה תרבות ניר יהב מסר: "אני שמח וגאה על הצטרפותו של נדב מנוחין אלינו - והפעם בכובע מבקר הטלוויזיה. נדב מנוחין הוא אחד הכותבים המוכשרים ביותר בתקשורת הישראלית. הכתבות והביקורות שלו על מוזיקה ישראלית - כמו גם על נושאים אחרים - היו שנונות, חכמות, מרתקות ומעשירות. אני בטוח שגם כמבקר טלוויזיה יידע מנוחין להעשיר ולרתק את קהל הגולשים של וואלה! תרבות כפי שעשה זאת עד עכשיו".

נדב מנוחין מסר: "אני שמח על ההזדמנות והאתגר החדש. אני מודה על האמון וגאה להיות חלק ממדור התרבות הטוב בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully