וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה מאבי וייס: מנה תקן לכתב איכות הסביבה

וואלה ברנז'ה

29.5.2018 / 12:09

על רקע יום הסביבה שיצוין ביוני, פנתה חה"כ יעל כהן פארן, נציגת התנועה הסביבתית, אל מנכ"ל חברת החדשות בבקשה למנות כתב שיסקר במשרה מלאה את תחום הגנת הסביבה; בחדשות עשר מסקר את התחום אלי לוי ובתאגיד מסקרת מיכל וסרמן

יונית לוי. יח"צ,
יונית לוי/יח"צ

על רקע יום הסביבה שיצויין בתחילת יוני, פנתה חברת הכנסת יעל כהן פארן (המחנה הציוני), נציגת התנועה הסביבתית, אל מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, בבקשה למנות כתב שיסקר במשרה מלאה את תחום הגנת הסביבה. פארן הדגישה כי הגנת הסביבה הוא תחום קריטי לחיי תושבי מדינת ישראל ועדיין בחברת החדשות, שהיא כיום גוף התקשורת הגדול ביותר לשידור חדשות בישראל, אין כתב שמסקר את תחום הגנת הסביבה באופן בלעדי.

עם זאת, יש לציין כי ב"החדשות" משדרים פרויקטים רבים על איכות הסביבה של הכתבים חיים ריבלין, יוסי מזרחי, יגאל מוסקו ומיכל פעילן - שהעלתה כתבה נרחבת על מצבו הקשה של ים המלח. בחדשות עשר מסקר את התחום אלי לוי, בנוסף לתפקידו ככתב בצפון. בתאגיד מסקרת את התחום מיכל וסרמן.

פארן כתבה לוייס: "אני פונה אליך בבקשה למנות תקן אחד במשרה מלאה של כתב לנושא הגנת הסביבה. הגנת הסביבה הוא תחום קריטי לחיי תושבי מדינת ישראל ועדיין בחברת החדשות, אשר אתה עומד בראשה, שהיא כיום גוף התקשורת הגדול ביותר לשידור חדשות בישראל, אין כתב שמסקר את תחום הגנת הסביבה באופן בלעדי".

עוד טענה כי "זיהום סביבתי וזיהום אוויר הם בין הגורמים המובילים לתחלואה בעולם כולו ובישראל בפרט בעידן הנוכחי. בישראל לבדה מתים בכל שנה כ-2500 אזרחים מזיהום אוויר והמודעות להשלכות של תחלואות אלו עולה משנה לשנה. מדי יום אני מטפלת בעשרות פניות של אזרחים וארגוני סביבה ירוקים על פליטות מזהמים, מפגעים סביבתיים, ונזקים ברכוש, בנפש ולסביבה מאותם אתרים מזהמים".

לסיכום כתבה, "בעיניי, יש לתקשורת כוח עצום להשפיע גם בנושא הגנת הסביבה ועל כן אשמח אם תשקול בחיוב את פנייתי למינוי כתב לנושא הגנת סביבה במשרה מלאה ותסייע להעלאת הנושא לראש סדר היום הציבורי, למקום בו הוא ראוי לדעתי להיות".

בחברת "החדשות" בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully