וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר המשבר והשקת המהדורה: דוברת ערוץ 20 פורשת מתפקידה

וואלה ברנז'ה

30.5.2018 / 12:50

אירית שגב תעזוב בסוף יולי את ערוץ 20, אותו דיבררה בשנתיים וחצי האחרונות. בתקופת עבודתה עמד הערוץ במרכזן של כמה דרמות תקשורתיות: בחודשים האחרונים ניהלה את הקמפיין להצלת הערוץ והשיקה את מהדורת החדשות לפני כחודשיים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20. צילום מסך
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 20/צילום מסך

דוברת ערוץ 20 אירית שגב פורשת מתפקידה. שגב תעזוב את הערוץ בסוף יולי, לאחר ששימשה כדוברת בשנתיים וחצי האחרונות. בתקופת עבודתה עמד ערוץ 20 במרכזן של כמה דרמות תקשורתיות: בחודשים האחרונים ניהלה שגב את הקמפיין התקשורתי להצלת ערוץ 20 וכן את קמפיין השקת מהדורת החדשות לפני כחודשיים.

טרם הצטרפה לערוץ 20 ניהלה שגב את מערך יחסי הציבור של מגוון גופים במשרד יחסי הציבור "דני לוי תקשורת", בהם אתר ynet, ערוץ החדשות הבינלאומי i24news, רדיו תל אביב 102FM, רדיו דרום, תחנת הרדיו "קול ברמה" ולאחר מכן "רדיו קול חי", "סלוצקי אפיקי תקשורת", קבוצת התקשורת "פנורמה" ואתר panet.co.il, "איגוד חברות הפרסום" ועוד. לפני כן שימשה במשך שנתיים דוברת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה.

מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ מסר: "אני מודה לאירית, שהייתה שחקנית נשמה והרבה יותר מדוברת. אירית הובילה מהלכים מהותיים בחברה, תוך ראיית התמונה הכוללת ובניית אסטרטגיה לטווח ארוך. במהלך עבודתה ניהלה משברים והתמודדה עם שינויים משמעותיים שעבר ערוץ 20 בפרט, ושוק התקשורת בכלל. אין ספק שאירית תחסר לנו. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

שגב מסרה: "לאחר לבטים רבים אני עוזבת מקום שהיה לי בית ואנשים שהיו לי למשפחה. חווינו, נאבקנו ובנינו יחד גוף תקשורת ייחודי ושונה, בתהליך מרתק שאקח איתי הלאה כהוכחה לכך שהכל אפשרי. אני מודה למנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ ולצוות הנפלא. מסכמת שנתיים וחצי של עבודה מאתגרת ומספקת, ואני מוכנה להרפתקאות הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully