וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לטלטלה בידיעות? סגנית העורך התפטרה

30.5.2018 / 17:39

סגנית עורך העיתון הותיקה, הדס להב, הודיעה על עזיבתה. על פי הערכות, מו"ל ידיעות, נוני מוזס, בוחן שינויים אפשריים בצמרת הקבוצה. להב: "לא קל לעזוב מקום שהיה לי לבית, הגיע הזמן לאתגר הבא"

עזיבה דרמטית בידיעות אחרונות: סגנית העורך, הדס להב, הודיעה על עזיבתה, ובמקביל צפויים שינויים נוספים בצמרת הקבוצה. להב מילאה תפקידי מפתח בקבוצת ידיעות. משנת 2014 שימשה סגנית העורך הראשי, רון ירון, ולפני כן הייתה המשנה לעורך ynet וראש מערכת החדשות של "ידיעות אחרונות".

ברקע לעזיבה יש לציין כי לפי הערכות, מו"ל ידיעות, נוני מוזס, בוחן שינויים אפשריים בצמרת הקבוצה. המהלך עשוי להשליך על מעמדם של ההנהלה: עורך "ידיעות אחרונות" רון ירון, עורך Ynet יון פדר ובכירים נוספים במערכת. בנוסף, גם פרשת 2000 השפיעה על הקבוצה בשנה וחצי האחרונה ובהקשר הזה יש לציין כי למרות החקירות, מוזס הגדיל בתקופה האחרונה את מעורבותו האישית בפעילות העיתון.

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
שינויים בצמרת הקבוצה. בית ידיעות אחרונות/ראובן קסטרו

בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בקבוצה מתכננים להוציא לפועל בתחילת 2018 מהלך קיצוצים נוסף, לאחר מספר קיצוצים דרמטיים שכבר בוצעו טרם המעבר לראשון לציון, כשהפעם על המוקד המוספים והמדורים הכלכליים. לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי כחלק מתכנית הקיצוצים, נשקל מהלך של הקדמת הורדת העיתון היומי לדפוס. בקבוצה שוקלים להקדים את ההורדה לדפוס של "ידיעות אחרונות" בכחצי שעה עד 45 דקות. כיום העיתון יורד לדפוס בסביבות חצות.

לפני כשנה פורסם בוואלה ברנז'ה כי בוועדה לאיתור המועמדים למפקד גל"צ סימנו את להב כאחת מהפייבוריטים, ופנו אליה בניסיון לגשש האם תהיה מעוניינת לגשת למכרז לתפקיד.

להב מסרה היום: "החלטתי לעזוב אחרי התלבטויות רבות. לא קל לעזוב מקום שהיה כמו בית, שאיפשר לי לצמוח, להתבטא ולהשפיע. עכשיו הגיע זמני לעבור לאתגר הבא, לצמוח ולהשפיע במקומות אחרים. אתגעגע לכל האנשים שעבדתי איתם, אבל אני יודעת שהספינה נמצאת בידיים טובות. לאורך השנים עבדתי עם הרבה עורכים ומנהלים שלמדתי מהם רבות, ומעל כולם רון ירון, עורך 'ידיעות אחרונות', איש מקצוע נדיר וחבר טוב, שאיתו אני עובדת מהיום שבו הגעתי לדסק החדשות כעורכת זוטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully