וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפס תחקירנות, חובבנות נטו"; תלונות לרשות השנייה נגד אופירה וברקו

4.6.2018 / 14:43

מספר תלונות חריפות במיוחד הגיעו למשרדי הרשות השנייה בעקבות הריאיון שערכו השניים בשישי האחרון עם בצלאל סמוטריץ'. השיא: במהלך השיחה הופתע ברקוביץ' לגלות שסמוטריץ' הוא גם חבר כנסת. הרשות תיפתח בבדיקה

בצלאל סמוטריץ אצל אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
בצלאל סמוטריץ אצל אופירה וברקוביץ'/צילום מסך
"בהמשך הוא ראיין את תמר זנדברג, הוציא איזה תמונה מפלפון שחבר שלח לו ואמר לה 'זה מחבל או לא?'. אפס בדיקה מראש, אפס תחקירנות וחובבנות נטו"

המגישים אופירה אסייג ואייל וברקוביץ'' שוב מעוררים תגובות ציבוריות זועמות, כאשר הטריגר הפעם - ריאיון שערכו השניים ביום שישי האחרון עם ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי. לוואלה ברנז'ה נודע כי למשרדי הרשות השנייה הגיעו תלונות חריפות במיוחד נגד המגישים של קשת, וכי הרשות החלה בבדיקה לעומק האם עברו עברות אתיות.

כך לדוגמא, אחד הצופים כותב על הריאיון כי "השניים פתחו בהתקפות קולניות, שיסעו את המרואיין, הכניסו דברים לפיו, דיברו ביחד באופן שאי אפשר לשמוע מה הם אומרים. בהתנהגותם פגעו בצופה במרואיין ובתרבות הדיבור בישראל. בהתלהמות שלהם אינם נותנים שירות לציבור אלא מזהמים את השיח הציבורי והופכים אותו לאלים יותר. מבצעים עבודה בלתי מקצועית מבזים את הבמה שהם מופקדים עליה והחמור מכל סותמים את הפה לנבחר ציבור שדעותיו שונות משלהם".

אותו צופה מוסיף כי "אין לי ספק שהם לא עמדו בכללי האתיקה של התקשורת ויש לדרוש מהם להתנצל בפני הציבור ולהטיל עליהם סנקציה שתבהיר שבמדינת ישראל התקשורת צריכה לכבד את עצמה את הצופים ואת המרואיינים".

צופה אחר התייחס לאקט בתחילת הריאיון ברקוביץ' חטף מידי סמוטריץ' את הדפים עמם הגיע וקרע אותם, וכינה אותו "אלימות מילולית". לדברי הצופה, "ככה לא עושים לאורח ולא משנה מי האורח. גם אם זה היה חנין זועבי. בהמשך הראיון הוא אומר לו שיש לו פה גדול לא נותן לו להשלים משפט. בנוסף, ניכרה חובבנות גדולה בראיון למשל באמצע הראיון הוא אומר לו 'אתה גם חבר כנסת?', כאילו שהוא לא בדק בכלל מי המרואיין. בהמשך הוא ראיין את תמר זנדברג, הוציא איזה תמונה מפלפון שחבר שלח לו ואמר לה 'זה מחבל או לא?'. אפס בדיקה מראש, אפס תחקירנות וחובבנות נטו. ככה לא אמורה להיראות תכנית בלי קשר לימין או שמאל. לאורך כל הראיון עם סמוטריץ היה בעיקר צעקות...".

מתלונן נוסף כתב כי "המנחה רומס ופוגע לא רק בחבר הכנסת עצמו אלא בכל הבוחרים שהוא מייצג. לא יעלה על הדעת שרק בגלל שהוא ח"כ דתי-ימני המנחה מרשה לעצמו להתנהג באופן כל כך וולגרי. לא יתכן שזה יעבור בשקט, ללא דרישת התנצלות מפורשת בשידור של המנחה מחבר הכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully