וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

70 יום לסגירת החינוכית - והעובדים במשמרות מחאה

וואלה ברנז'ה

5.6.2018 / 12:28

עובדי החינוכית מתארגנים למאבק אחרון רגע לפני סגירתה. בימים אלו הם מקיימים משמרות מחאה בפתח התחנה ברמת אביב וביום שישי מתוכננת הפגנה מול ביתו של שר החינוך נפתלי בנט

משמרת מחאה של החינוכית. באדיבות ועד החינוכית,
משמרת מחאה של החינוכית/באדיבות ועד החינוכית

עובדי החינוכית מתארגנים למאבק אחרון רגע לפני סגירתה. בימים אלו מקיימים העובדים משמרות מחאה בפתח התחנה ברמת אביב וביום שישי מתכנן ועד העובדים הפגנה מול ביתו של שר החינוך נפתלי בנט מהצהרים עד לפני כניסת השבת.

החינוכית אמורה להיסגר על פי חוק תאגיד השידור הציבורי ב-14 לאוגוסט. על פי החוק, החינוכית אמורה להמשיך לפעול במשך שנה ו-3 חודשים מיום העלייה לאוויר של "כאן", שחל ב-15 במאי 2017.

לפני כשלושה חודשים נערך בכנסת כנס להצלת החינוכית בהשתתפות לא מעט ח"כים. מאוחר יותר עלתה לדיון בוועדת שרים לחקיקה הצעת החוק של חה"כ יונה לביטול סגירת החינוכית - אולם מאז לא חלה שום התקדמות חקיקתית בנושא. מנכ"לית החינוכית, ד"ר אורנה שמחון, אמרה בכנס: "החינוכית מהווה אלטרנטיבה לשידור המסחרי והיא נטולת פרסומות ותוכן שיווקי, ומקדמת יצירה ישראלית מקורית. החינוכית מקדמת שיח חברתי, תרבותי, מכבד ופלורליסטי של כל רבדי החברה בישראל לרבות פריפריה ואוכלוסיות ייחודיות. כהמשך לעברה המפואר, החינוכית מצליחה להמציא את עצמה בכל פעם מחדש והיא מובילה את החדשנות בתחום תכניות איכות. תכניות כמו שרגא בישגדא, ילדי בית העץ, אני גיטרה, העולם מצחיק, קופה ראשית ועוד, מציבות רף גבוה של מקצועיות איכות, וחשוב מכל, רלוונטיות לצופים של המאה ה-21, ללא התפשרות על איכות התוכן. גם בתחום הדיגיטל מהווה החינוכית ראש חץ, כאשר הפכה לשם דבר ברשתות החברתיות, והתכנים המוצעים בפלטפורמות הדיגיטל השונות זכו ביותר מ-250 מיליון צפיות".

משמרת מחאה של החינוכית. באדיבות ועד החינוכית,
משמרת מחאה של החינוכית/באדיבות ועד החינוכית
משמרת מחאה של החינוכית. באדיבות ועד החינוכית,
משמרת מחאה של החינוכית/באדיבות ועד החינוכית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully