וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ תקשורת לנשיאת העליון - "100% משרת אמון"

5.6.2018 / 12:41

על רקע הניסיונות להגביל את כוחו של בג"ץ, מונה היום יועץ ש"יסייע לנשיאה בעבודתה השוטפת מול הדוברות ובכל ההיבטים הנוגעים לתדמיתה הציבורית של מערכת בתי המשפט". ומה באשר למכרז? בדוברות ביהמ"ש מדגישים כי מדובר במשרת אמון

"הצעה רעה ומסוכנת"- נשיאת ביהמ"ש העליון תקפה את אישור פסקת ההתגברות: "יכולה לגרום לנזק בינ"ל חסר תקנה". רוני כנפו
"הצעה רעה ומסוכנת"- נשיאת ביהמ"ש העליון תקפה את אישור פסקת ההתגברות: "יכולה לגרום לנזק בינ"ל חסר תקנה"/רוני כנפו

מול קריאות הממשלה להגביל את כוחו ונוכח הניסיונות לחוקק את פסקת ההתגברות, בבג"ץ נערכים לקרב הגנה - גם בזירה התקשורתית: לבקשת נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות הוקצה באישור הממשלה תקן נוסף של יועץ שיסייע לה בהיבטים הנוגעים לתדמיתה הציבורית של מערכת בתי המשפט ומעמדה בפני הציבור - כך לפי הודעה שהוציאה דוברות בתי המשפט.

לוגסי נבחר לתפקידו ללא הליך מכרזי. בהודעה נכתב כי לאחר ראיונות עם מספר מועמדים נבחר לתפקיד חי לוגסי, סא"ל במיל', אשר שימש בעברו כדובר אלוף פיקוד הצפון אלוף גדי איזנקוט, וכראש ענף מבצעים בחטיבת דובר צה"ל בזמן מבצעי עמוד ענן וצוק איתן. בשלוש השנים האחרונות כיהן כדובר חיל האוויר. לוגסי יכנס לתפקיד במהלך החודש הקרוב.

מדוברות בתי המשפט נמסר היום כי מדובר בגורם שיועסק ב-100% משרה בלשכת הנשיאה במשרת אמון ויסייע לנשיאה בעבודתה השוטפת מול הדוברות ובכל ההיבטים הנוגעים לתדמיתה הציבורית של מערכת בתי המשפט ומעמדה בפני הציבור. עוד נמסר כי מתווה עבודה זה (יועץ במשרת אמון העובד בשיתוף פעולה עם מערך דוברות כלל-משרדי) נהוג במשרדי הממשלה לפי כללי נציבות שירות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully