וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תארזו כל כך מהר: בארגון עובדי גלי צה"ל הופתעו מהמעבר לירושלים

7.6.2018 / 14:04

ועד עובדי גלי צה"ל זועם על ההחלטה - עליה נודע לו מהתקשורת - להעתיק את התחנה מהבניין הוותיק ביפו לבניין חדש שיקים משרד הביטחון. נציגי העובדים נפגשו השבוע עם מנכ"ל המשרד ואומרים שינהלו משא ומתן "רק אחרי שילמדו את הנושא"

גלי צה"ל, גל"צ. נמרוד סונדרס
גלי צה"ל, גל"צ/נמרוד סונדרס

חזית חדשה לשמעון אלקבץ: ארגון האזרחים עובדי גלי צה"ל נלחמים בהחלטת השר ליברמן להעתיק את תחנת גלי צה"ל מהבניין הוותיק ביפו לבניין חדש שיקים משרד הביטחון במתחם בית החייל החדש בכניסה לירושלים. כפי שפורסם בתחילת השבוע, ליברמן אישר את הקמת הקריה הביטחונית, שבה יוקמו גם לשכת הגיוס החדשה, בית לחיילים בודדים ועוד. בית גלי צה"ל החדש יתפרס על שטח של כ-2,500 מ"ר. בבניין יוקמו אולפני רדיו מתקדמים לשתי התחנות, גלי צה"ל וגלגלצ - וכן למערך השידור הדיגיטלי.

לפי התכנון, הקמת מבנה התחנה החדש יארכו כ-3 שנים. עד להשלמת הפרויקט סיכמו שר הביטחון ומפקד התחנה, שמעון אלקבץ, כי בתוך כשלושה חודשים, תחל גלי צה"ל לשדר את מהדורות החדשות שלה מאולפניה הקיימים בירושלים, שיעברו התאמה לשידורי חדשות.

לפי ההודעה שהוציא משהב"ט, "עבודת המטה לקראת ההחלטה נעשתה בשיתוף עובדי התחנה וארגון אזרחים עובדי צה"ל". ואולם, בארגון עובדי צה"ל טוענים כי דווקא לא היו שותפים להחלטה - ולמעשה למדו עליה מהתקשורת.

במכתב שנשלח השבוע לוועד העובדים, ושאליו מכותבים גם מפקד התחנה אלקבץ, ההסתדרות, ראש אכ"א בצה"ל וכן מנכ"ל משרד הביטחון - מסרו נציגי הארגון כי ההחלטה התקבלה שלא על דעתם. עוד כתבו כי נפגשו השבוע עם מנכ"ל משרד הביטחון אודי אדם והבהירו לו כי עד ש"ילמדו עד החלטת משרד הביטחון לפרטיה", לא ינהלו מו"מ באשר לתנאי המעבר.

בגלי צה"ל ביקשו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully