וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים כעורכת - נוף נתנזון עוזבת את Time Out

12.6.2018 / 14:17

נתנזון תסיים באוגוסט 3.5 שנים בקבוצת סיגלר לטובת לימודים בבוסטון - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בתוך כך, בשבועון התל אביבי נשקלת בימים אלו האפשרות להפוך אותו לירחון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות אורבניות: עורכת המקומון התל אביבי Time Out תסיים את תפקידה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. נתנזון תפרוש באוגוסט אחרי 3.5 שנים בקבוצת סיגלר מתוכן שנתיים כעורכת, והיא עוזבת לטובת לימודי תואר שני באדריכלות ב-MIT שבבוסטון. עדיין לא ברור מי יחליף אותה בתפקידה.

נתנזון, בוגרת לימודי אדריכלות באוניברסיטת תל אביב, החלה את דרכה כעורכת בדסק החדשות של "ידיעות אחרונות" וכעורכת מגזין סוף השבוע של וואלה! NEWS. בקבוצת סיגלר היא החלה את דרכה כסגנית-עורך Time Out, והובילה את המעבר לפורמט החדש והמשודרג של המגזין.

בתוך כך, לפי גורם במקומון, בימים אלו נשקלת בהנהלה האפשרות להפוך לירחון, זאת כשנה וחצי אחרי שהוחלט כי לא יימכר יותר בתשלום בקיוסקים ונקודות החלוקה יורחבו לכל גוש דן, במטרה להכפיל את כמות העותקים המודפסים - כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

השבוע נודע כי הנהלת העיתון חתמה עם ארגון העיתונאים על הסכם קיבוצי לפיו, בין היתר, יוקצה "עיגון שכר" לעובדים אשר יעזבו לטובת מיזם חדש שעתיד לקום בקבוצה. לא ברור האם יש קשר בינו לבין האפשרות להעביר את המגזין לחלוקה אחת לחודש.

נתנזון אישרה את הפרטים ומסרה: "אלה היו השנתיים הכי מעניינות וכיפות שהיו לי, בעיקר בזכות חברי המערכת המצוינים של טיים אאוט. אני בטוחה שהם ימשיכו לעשות מגזין בועט ומרתק - ואין לי ספק שאני אתגעגע. אני מודה מעומק הלב ליובל סיגלר שנתן לי את ההזדמנות ושתמך בי לאורך כל הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully