וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8 שנים: אורלי וגיא עוזבים את רצועת הבוקר של עשר

17.6.2018 / 16:43

כשברקע המיזוג האפשרי עם רשת והפוקוס של המתחרים ברצועת 19:00, בערוץ הודיעו על שינויים בלוח השידורים במסגרתו יעברו המגישים לפרה-פריים. "הכול כלול" תחזור לשעה המקורית 16:00. עד פיצול ערוץ 2 אורלי וגיא הניבו נתוני צפייה נאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורלי וגיא/מערכת וואלה!, צילום מסך
הצעד של הנהלת הערוץ נראה כצעד מתבקש. עד פיצול ערוץ 2 וקצת לאחריו אורלי וגיא הניבו נתוני צפייה נאים ולעיתים אף הובילו ברצועה מול קשת

אחרי שמונה שנים שהגישו את תוכנית הבוקר, אורלי וגיא יחלו להגיש מיום שני הבא תוכנית חדשה בערוץ עשר בשעה 19:10. המהלך מתבצע על רקע הבקשה מהממונה על ההגבלים העסקיים לאשר מיזוג עם רשת.

בהודעה שהוציא הערוץ נכתב כי "התוכנית תעסוק בענייני היום , החברה - נושא שאורלי וגיא עוסקים בו רבות וגם יביאו את הצד המשפחתי והזוגי". את תוכנית הבוקר בתקופה הקרובה יגישו מירי נבו, אור הלר ומגישים נוספים.

הצעד של הנהלת הערוץ נראה כצעד מתבקש. עד פיצול ערוץ 2 וקצת לאחריו אורלי וגיא הניבו נתוני צפייה נאים ולעיתים אף הובילו ברצועה מול קשת, ואולם מאז הפיצול נדחקו לתחתית הטבלה, כאשר "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין עוקפות אותה, ו"העולם הבוקר" של רשת מובילה בפער גדול. ממול, מאז הפיצול הרצועה של "הכל כלול" רשמה ירידה של כ 36%, ונותרה הרחק מאחורי "תכנית חיסכון" של קשת, ואף מתחת ל"לפני החדשות" של רשת.

כזכור, בתקופה האחרונה פורסם כי גיא זהר יעבור לרצועת 19:00 בנוסף לתוכנית הלילה שלו, אולם נראה כי בערוץ החליטו לבסוף לרדת מהרעיון. התוכנית "הכול כלול" בהגשת סיון כהן סבן תחזור לשעה המקורית 16:00 ומיד לאחריה תשודר מהדורת ארבע וחצי בהגשת אלי ראכלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully