וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלמת הכנסה מתוקה: מגיש תכנית אקטואליה - ומפרסם גלידה

19.6.2018 / 10:08

טל ברמן אמנם לא שייך מנהלתית לחדשות עשר כמו קודמו גיא לרר, אך כתבי "הצינור" מקדמים את התכנית מעת לעת במהדורה המרכזית. בערוץ עשר אומרים כי קיבל אישור - אך אם הכל בסדר, למה צריך אחד כזה?

טל ברמן ואביעד קיסוס בקמפיין לGoodiz. צילום מסך
מתוקים. ברמן וקיסוס/צילום מסך

חמוץ מתוק: בימים האחרונים עלה בכלי התקשורת השונים קמפיין בכיכובם של מגיש "הצינור" בערוץ עשר טל ברמן ושותפו להגשה ב-99FM אביעד קיסוס. הקמפיין הוא למותג Goodiz של גלידת שטראוס מבית יוניליוור.

ברמן החל להגיש את "הצינור" לפני כשנה והחליף את גיא לרר אשר שימש שנים ארוכות בתפקיד והיה ממייסדי התכנית. למרות שלרר היה מסונף לחדשות עשר ואילו ברמן שייך לערוץ, מדובר בחלוקה ניהולית בלבד, שכן אופי התכנית לא השתנה. ב"הצינור" עוסקים בין היתר בתרבות רשת ובאייטמים בידוריים, אולם לא אחת מתגאים באייטמים עיתונאיים וב"פרסומים ראשונים". בנוסף, כתבי התכנית מופיעים מעת לעת במהדורה המרכזית של חדשות עשר ומקדמים אייטמים שלהם - כך היה לדוגמא אתמול (שני) עם אייטם שפורסם בתכנית אודות האירוויזיון.

גם מהודעת היח"צ שהוציאה שטראוס הושמטה משום מה עובדת היותו של ברמן מגיש בתכנית. לפי ההודעה, "טל ברמן ואביעד קיסוס, צמד מגישי הרדיו המשדרים ב-99FM, יובילו את קמפיין הטלוויזיה ודיגיטל להשקת Goodiz של גלידת שטראוס מבית יוניליוור באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי".

מערוץ עשר נמסר בתגובה: "טל ברמן איננו עובד חברת החדשות, מגיש את התוכנית המצוינת 'הצינור'. ברמן ביקש וקיבל אישור להשתתף בפרסומת האמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully