וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בהארץ-דה מרקר: טורים אישיים ממומנים

21.6.2018 / 11:42

מכונת התוכ"ש של קבוצת "הארץ" לא נחה: לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלו מציעים נציגי המחלקה המסחרית של העיתון לאנשי יחסי ציבור לקדם טור דעה בדהמרקר כתוכן שיווקי מקודם. ומי יאשר את הטורים? לא אחרים מאשר עיתונאים במערכת

תוכן שיווקי – הארץ דה מרקר.
הדוגמא שנשלחה ליח"צנים

אחרי שהציעו לנשים להופיע במוסף מיוחד תחת השם "נשים פורצות דרך ב-70 שנה למדינה" - בתשלום, באמצעות ראיונות עיתונאיים שישובצו בו ומבלי שמושאי הריאיון ידעו זאת, בקבוצת הארץ-דהמרקר משכללים עוד את מכונת התוכ"ש: לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלו מציעים נציגי המחלקה המסחרית של העיתון טור אישי שניתן לקדם בתשלום בדהמרקר או במוסף שבת בעיתון הארץ דהמרקר.

תחת הכותרת "הצעה לשת"פ בעמודי דהמרקר" מוצע לאנשי יחסי ציבור מתחומים רבים, ביניהם חברות תרופות, ביטוח ונדל"ן, להציע ללקוחותיהם לקדם את הנושא. ויש גם טיפים: הנציגים מדגישים כי "התוכן צריך להיות איכותי עם חשיבה על קוראי העיתון ולא רק על הלקוח, כך גם קיים סיכוי טוב שכתבת התוכן השיווקי תעבוד!"; "מדובר בכלי שיווקי חזק מאוד שחשוב שהתוכן בו יהיה משמעותי ובעל כותרות מעניינות על מנת שהקוראים יגלו בזה עניין. לדוגמא לייצר שיח בין מנכ"ל החברה ללקוח בתחום שהם עוסקים".

תוכן שיווקי – הארץ דה מרקר.
הדוגמא שנשלחה ליח"צנים

"נצטרך לקבל את אישור המערכת"

בנוסף, מדגישים בעיתון כי "לאחר עריכת הטור נצטרך לקבל את אישור המערכת כך שלא תהיה לנו בעיה ברמה העיתונאית מולם, הדבר יעשה רק לאחר חתימה על הצעה שתצא מאיתנו אל הלקוח". או במילים אחרות: הטורים ישולבו במסגרת החלק האדיטוריאלי של העיתון - בעמודי הדעות.

במסגרת זו, מפנים נציגי המכירות של הארץ-דהמרקר את תשומת לב היח"צנים לכמה מהיתרונות הבולטים של קהל היעד: "עיתון הארץ ועיתון דה-מרקר מצטיין בכתיבה איכותית ומקצועית והפכו לשם נרדף לעיתונות במיטבה, העיתונים מפרסמים מידי יום מידע חדשותי מקיף וסקירה מעמיקה של חדשות הפנים החוץ והכלכלה בישראל על ידי מיטב הכתבים והעורכים אשר הפכו אותם למובילים בתחומם...קוראי קובצת הארץ מאופיינים בחתך סוציו אקונומי גבוה ביניהם רבים מבן מקבלי ההחלטות. יותר מ- 50% מבין הקוראים גרים במרכז הארץ, 93% בעלי השכלה גבוה ו-60% מתוכם בעלי הכנסה מעל הממוצע. בסופשבוע הפצה ב - 100,000 עותקים, מוסף שבת החלק הכי נקרא ונקרא לאורך כל השבוע (טעויות ההגהה במקור ד.ו).

מהארץ נמסר בתגובה כי "מדובר ביוזמה של עובדת באגף הסחר, שעקרונית באה בחשבון, אבל שלא עברה אישור פרטני לתוכנית ולטקסט שנשלח. אנחנו כן שוקלים את האפשרות הזאת אף כי בניגוד למה שכתוב במכתב, בלי בקרה של המערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully