וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קמפיין המונדיאל, פרטנר TV מנצלת את ההייפ סביב נטע ברזילי

וואלה ברנז'ה

27.6.2018 / 14:16

נטע ברזילי תוביל קמפיין פרסומי ראשון מאז זכייתה בתחרות האירוויזיון בחודש שעבר, עבור פרטנר TV. בחברה אומרים כי לברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב, המשלב פסי קול ומשפטים מתוך סדרות של נטפליקס

נטע ברזילי תוביל קמפיין של פרטנר TV. יח"צ/דניאל קמינסקי,
נטע ברזילי תוביל קמפיין של פרטנר TV/יח"צ/דניאל קמינסקי

נטע ברזילי תוביל קמפיין פרסומי ראשון מאז זכייתה בתחרות האירוויזיון בחודש שעבר, עבור פרטנר TV. בחברה אומרים כי לברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב, "תוך שילוב הכישרון והצלילים הייחודיים לה כחלק מהקמפיין", אותו מוביל עבור פרטנר משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. הקמפיין, שהפקתו נעשית גם בישראל וגם בחו"ל, כולל עיבודים מקוריים של ברזילי המשלבים כמה מפסי הקול האייקוניים של סדרות הדגל של נטפליקס, בהן 'נרקוס", "הכתר", "דברים מוזרים", "כתום זה השחור החדש" ועוד. כזכור, פרטנר מנסה לבדל עצמה מהמתחרות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית הודות לשירות נטפליקס אותו היא מעניקה ללקוחותיה בחודשים הראשונים בחינם. בין האלמנטים ששולבו בקמפיין, בולט גם הסאונד הייחודי שמופק באמצעות הלופר, הכלי המוסיקלי שמלווה ומזוהה עם נטע ברזילי.

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בקבוצת פרטנר מסרה: "אנחנו נרגשים להיות חלק מקמפיין מקורי עם יוצרת צעירה וכשרונית כמו נטע. לנטע יש יכולת מדהימה לפרוץ מוסכמות ולחדור עם האמת המוסיקלית שלה ישר ללב, וטביעת האצבע האומנותית שלה מובהקת בקמפיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully