וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרה מפיקה ראשית לניהול האירוויזיון בישראל: זיוית דוידוביץ מצטרפת לכאן

2.7.2018 / 10:10

פרסום ראשון: זיווית דוידוביץ, סמנכ"לית תוכן והפקה בערוץ עשר, מונתה למפיקה הראשית של האירוויזיון (executive producer) ותצטרף לכאן - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בתפקיד החשוב ביותר בפרויקט

זיוית דוידוביץ.
להלן: המפיקה

זיווית דוידוביץ, סמנכ"לית תוכן והפקה בערוץ עשר, מונתה למפיקה הראשית של האירוויזיון (executive producer) ותצטרף לכאן באמצע חודש אוגוסט - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ב-14 שנה האחרונות עבדה דוידוביץ בערוץ עשר, תחילה כמפיקה ראשית ולאחר כשלוש שנים קודמה לתפקיד סמנכ"לית ההפקה של הערוץ. בשנים אלה הייתה אחראית על ההפקה המורכבת של הריאלטי הגדול הראשון בישראל: "הישרדות".

תפקיד המפיק הוא החשוב ביותר בפרויקט ניהול האירוויזיון ויש לו גם מימד פורמלי: בשלוש השנים הבאות דוידוביץ תהיה בוועדה המפקחת על אירועי האירוויזיון הבאים של 2020-2022 מטעם איגוד השידור האירופאי ה-EBU.

לדוידוביץ ניסיון רב בהפקות במגוון תחומים ובהפקת שידורים חיים ואירועי ענק בהם שידורי הספורט הגדולים של המונדיאל והיורו, אותם שידר בעבר ערוץ עשר, ושידורי טקסים מיוחדים כמו מלכות יופי, גמרים של תוכניות ריאליטי של הערוץ: "הישרדות", "היפה והחנון", "הרווק" ועוד. בשנת 2013 מונתה, בנוסף לתפקידה, גם לסמנכ"לית תוכן של הערוץ.

דוידוביץ הייתה שותפה למיצובו מחדש של ערוץ עשר כ"ערוץ רזה" ואחראית, בין היתר, על "גיבורים", "בייבי בום" ,פנים אמיתיות ומגוון תוכניות תחקיר, דוקו, סיטקומים כמו "חברות", "לה פמיליה" , "לעוף על המיליון" ורצועות שידור של תוכניות הפרה פריים. בעבר היתה מפיקה ראשית של אולפני הרצליה ועבדה בחדשות CBS בארה"ב.

לוגו אירוויזיון.
לוגו האירוויזיון

ערוץ עשר מתפרק מנכסיו

בתוך כך כאשר ברקע המיזוג עם רשת, לפחות בגזרת בכירי הערוץ - נראה כי הוא אט אט מתפרק מנכסיו. לפני שבועיים נודע כי מנהל התכניות יובל כהן יעבור אף הוא לכאן, לשמש כעורך הראשי וכבמאי התחרות.

דוידוביץ אמרה לוואלה ברנז'ה: "אני מודה למנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ, על ההזדמנות לחזור ולהפיק אירוע ענק ומשמעותי. אני עוזבת בעצב את הבית שהיה לי בערוץ עשר במשך 14 שנים. בשנים האחרונות היה ערוץ עשר לקול ייחודי בעולם התקשורת בישראל וכולי תקווה שבעתיד תאגיד השידור כאן יצליח למלא את החלל שערוץ עשר משאיר".

"אני רוצה להודות לכל המנכ"לים שהיו בערוץ ולגולן יוכפז, מנכ"ל חברת החדשות, איתו עבדתי בשיתוף פעולה מלא. במיוחד תודה גדולה למורי ורבי- מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי שהצליח בזכות חזון וראיה יצירתית להציל את ערוץ עשר וליצור ערוץ עם אופי ייחודי ומשמעותי לתקשורת בישראל. יוסי הראה לכולנו שגם הבלתי אפשרי - הוא אפשרי. תודה לכל האנשים שעבדו איתי בערוץ ובמיוחד לאנשים המוכשרים במחלקת תוכניות ,לטאלנטים ,ולחברות ההפקה הרבות שעבדתי איתם, היה רוב הזמן תענוג. אין לי ספק שנפגש בעתיד הלא רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully