וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר עם היד על הדופק

2.7.2018 / 13:09

בחדשות עשר, שחתומה על פיתוח "מוספי המגזין" בסוף המהדורה המרכזית, יציגו בקרוב רכיב קבוע חדש שכל כולו ענייני בריאות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. "סטטוסקופ", בהגשת הילה אלרואי, יצטרף למוספי הכלכלה והצרכנות של מתן חודורוב ונגה ניר נאמן

הילה אלרואי.
הילה אלרואי

מיזוג או לא, בחדשות עשר ממשיכים כרגיל - ואף מכניסים רכיב קבוע חדש למהדורה המרכזית: החל מהשבוע ישדרו בה מוסף בריאות בהגשת פרשנית הבריאות של החברה הילה אלרואי. המוסף "סטטוסקופ" יצטרף לפרק המגזין הנרחב של המהדורה המרכזית יחד עם מוסף הכלכלה - "אנליסט" עם מתן חודורוב, מוסף הצרכנות - "ברקוד" עם נגה ניר-נאמן ומוסף תרבות האוכל "שיטת השקשוקה" עם עמית אהרנסון.

בערוץ אומרים כי במסגרת המוסף תציג אלרואי טכנולוגיות רפואיות מתקדמות, ניתוחים פורצי דרך ושיטות רפואיות חדשניות, שנראו עד לא מכבר דמיוניות ממש - מהארץ והעולם. המוסף ייפתח בכתבה תיעודית מרכזית או בתחקיר עיתונאי רפואי, וילווה בפרשנות רפואית של אלרואי ושל שורת מומחים ואורחים.

בין הסדרות שערכה אלרואי, עבור המהדורה המרכזית: "עולה לנו בבריאות" - על אודות הרפורמות החדשות במערכת הבריאות; "צער גידול הורים" על אוזלת ידה של המדינה, שמיליון וחצי מאזרחיה הפכו למטפלים העיקריים של הוריהם הקשישים, "האויבים השקופים" - איך הפכו הקדמה והטכנולוגיה לאיום על תחומים נרחבים בבריאות שלנו? ו"לנצח את הסרטן" - על המהפכה בטיפול במחלת הסרטן בישראל ובעולם.

את המוסף יערוך טל מוסקוביץ, שפיתח בין היתר את מוספי הכלכלה והצרכנות של המהדורה - "אנליסט" ו"ברקוד" וליווה אותם בהקמתם. לאחרונה ערך וביים מוסקוביץ את הסדרה "מולדת" שהוביל ירון לונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully