וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לנו, הדוקו

3.7.2018 / 11:33

אחרי שלפני 4 שנים חזרה בה מפיתוח תכנית עבור זכיינית ערוץ 2, לוואלה ברנז'ה נודע כי הרומן בין רשת לליהיא לפיד עומד לשאת פרי עם סרט תיעודי שהיא מכינה ומיועד לפריים טיים. הנושא: בנה ליאור

ליהיא לפיד. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
ליהיא לפיד/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

בימים אלו מצלמת אשת שר האוצר לשעבר ויו"ר "יש עתיד" ליהיא לפיד סרט עבור רשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפי גורם בערוץ, הסרט יתמקד בשירותו הצבאי של בנה, ליאור, אשר שירת שלוש שנים כלוחם בשריון. הסרט צפוי להיות משודר בחודשים הקרובים.

לדברי הגורם, "לפיד יוצאת למסע כדי להבין מה עובר עלינו ההורים לקראת ובמהלך הגיוס של הבנים והבנות לצבא: החרדות, הדילמות והסיטואציות שבהן כל שיחת טלפון מקפיצה אותנו. במהלך המסע אוספת ליהיא קבוצה של אמהות לחיילים קרביים ויחד הן יוצאות להפתיע את הבנים בבסיס, ומשוחחת עם דמויות כמו מרים פרץ, וכן עם ליאור הבן שלה עצמו".

זו לא הפעם הראשונה בה שמה של לפיד נקשר ברשת. לפני ארבע שנים דווח בוואלה ברנז'ה כי לפיד החליטה ברגע האחרון שלא להמשיך ולקחת חלק בתכנית אותה הציעה לזכיינית ערוץ 2 דאז והיא פרשה משלבי הפיתוח שלה - זאת בשל ביקורת על רשת בעקבות פרסום בדה-מרקר, אשר קשר בין הנכונות לפיתוח התכנית בהשתתפותה לבין היותה אשר שר האוצר יאיר לפיד אשר לו השפעה על עסקיהם של בעלי השליטה ברשת - אודי אנג'ל ועידן עופר.

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully