וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק 2000: דרישה בדירקטוריון "ידיעות אחרונות" מהמו"ל מוזס להשעות עצמו

3.7.2018 / 20:19

עימות בדירקטוריון ידיעות אחרונות סביב דרישה להשעות את מו"ל העיתון נוני מוזס, זאת בעקבות פרשת תיק 2000 - כך דווח בחדשות עשר. על פי הדיווח, עורכי הדין של משפחת יודקובסקי, בעלי מניות ב"ידיעות אחרונות" דרשו השעייתו מנציגי בנק הפועלים - ואלו סירבו

החקירה כנגד מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, בחשד כי שיחד את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 2000 גורמת לסערה כבר יותר משנה בצמרת העיתון - כך דיווח הערב (שלישי) רביב דרוקר בחדשות עשר. לפי הדיווח, משפחתו של דב יודקובסקי, שמחזיקה במניות בחברה, תבעה בדירקטוריון שמוזס ישעה את עצמו. לטענת עורכי הדין של המשפחה, בישיבה בפברואר השנה למעשה התקבלה החלטה כזאת, אבל לאור עמדת נציג בנק הפועלים, עו"ד פיני רובין, שמחזיק במניות "ידיעות" מכוח היותו נושה של אליעזר פישמן, ההחלטה לא אושררה ונחסמה באסיפת בעלי המניות. במכתב שנשלח לפני קצת יותר משבוע, טוען עורך הדין עופר פירט שההחלטה לא להשעות את מוזס פוגעת ב"ידיעות אחרונות".

נוני מוזס מגיע לחקירה, מחוץ ללהב 433, לוד. ינואר 2017. טליה קדוש
נוני מוזס יוצא מחקירה בלהב 433/טליה קדוש

בעבר נטען לא אחת כי העיתון מסקר ברכות את המתרחש בבנק הפועלים וכך בין היתר בשל התלות הכספית של העיתון בבנק.

זו לא הדרישה הראשונה ממו"ל העיתון להשעות את עצמו מתפקידו. עם חשיפת הפרשה, מספר עיתונאים בעיתון ביניהם הפרשן הבכיר נחום ברנע, אמרו כי על מוזס לוותר על סמכויותיו עד לבירור החשדות נגדו.

מבנק הפועלים נמסר כי בית המשפט מינה ככונסי נכסים למניות אליעזר פישמן בידיעות אחרונות, את עוה"ד פנחס רובין וירון אלכאווי, ומרגע מינוים הם פועלים על פי שיקול דעתם והבנתם, וכך גם בנושא תפקודו של נוני מוזס. לבנק אין כל קשר לקבלת ההחלטות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully