וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד אמיליו שנקר ימנכ"ל את מיזם התוכן של גדעון תדמור

4.7.2018 / 12:58

לאחר למעלה מארבע שנים בהן שימש כסמנכ"ל קבוצת הזאפה, מונה אמיליו שנקר למנכ"ל Tadmor Entertainment Israel, הזרוע הישראלית של חברת ההפקות ופיתוח התוכן האמריקאית Tadmor Entertainment הממוקמת בניו יורק ובלוס אנג'לס

גלעד אמיליו שנקר. איה אפרים,
גלעד אמיליו שנקר/איה אפרים

לאחר למעלה מארבע שנים בהן שימש כסמנכ"ל התוכן של קבוצת הזאפה, גלעד אמיליו שנקר מונה למנכ"ל חברת Tadmor Entertainment Israel, הזרוע הישראלית של חברת ההפקות ופיתוח התוכן האמריקאית Tadmor Entertainment - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

Tadmor Entertainment בבעלתו של גדעון תדמור הוקמה בשנת 2012 והיא חברת יזמות, פיתוח תוכן, מימון והפקות לשוק הקולנוע והטלוויזיה האמריקאי, הממוקמת בניו יורק ובלוס אנג'לס. הזרוע הישראלית של החברה עתידה לשמש כחברת פיתוח של תוכן ישראלי ובינ"ל המיועד לשוק המדיה (הקולנוע, הטלויזיה והאינטרנט) העולמי ולשמש כגשר בין היוצרים הישראלים לשוק העולמי המבעבע.

יו"ר החברה ומייסדה גדעון תדמור, הוא ממייסדי תעשיית הגז הטבעי בישראל. בתפקידיו הקודמים כיו"ר דלק קידוחים, מנכ"ל דלק אנרגיה, ומנכ"ל אבנר, הוביל גדעון את תגליות הגז ים תטיס, תמר ולוויתן, והיה שותף לפיתוח תגליות ים תטיס ותמר ולפיתוח משק הגז הטבעי בישראל. גדעון מכהן כיום כיו"ר נאוויטס פטרוליום, שותפות ציבורית, אשר עוסקת בתחום חיפוש ופיתוח פרוייקטי נפט וגז בעולם תוך התמקדות בצפון אמריקה.

גלעד אמיליו שנקר, הוא במאי, ונחשב לאחד מהמנהלים האמנותיים הבכירים בתעשיית המוסיקה הישראלית. בעברו שימש כמנהל פיתוח התוכניות של גלי צה"ל ובארבע השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל התוכן של קבוצת הזאפה והיה אחראי על עולמות התוכן של הקבוצה הגדולה בישראל בתחום הפקות המוסיקה. סרטיו הקצרים של שנקר זכו בפרסים ולפני מספר שבועות יצא לאקרנים סרטו הראשון באורך מלא "המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובה" בתמיכת קרן רבינוביץ', ערוץ 10 ומפעל הפיס.

אמיליו שנקר: "אני מבקש להודות לבעלי קבוצת הזאפה יוני פיינגולד, נועם פיינגולד, רותי הכהן, עמית שגב וגולן עינת על ההזדמנות הענקית שניתנה לי להוביל את עולמות התוכן בקבוצת הזאפה בשנים האחרונות ולצוותי התוכן וההפקה האדירים של הקבוצה שיחד עברנו הרפתקאות מדהימות בשבילי המוסיקה הישראלית והבינ"ל בשנים האחרונות. קבוצת הזאפה הייתה ותמשיך להיות הבית שלי בכל עולמות התוכן של המוסיקה הישראלית. המוסיקה והקולנוע הם אהבות חיי ואני מרגיש בר מזל על ההזדמנות לעסוק בשני התחומים המורכבים ומלאי התשוקה הללו. אני נרגש להסתער על האתגר הבא ומודה לגדעון תדמור על ההזדמנות להוביל את Tadmor Entertainment Israel".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully