וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם חמישי השנה לאאוטבריין: מאריכה את שיתוף הפעולה מול ONE

וואלה ברנז'ה

5.7.2018 / 12:33

לאחר שהאריכה את ההסכמים עם קבוצת הארץ, דה-מרקר, כלכליסט, ומעריב וכאשר ברקע העליית בחשיפה בשל המונדיאל - חברת התוכן והדיסקברי הבינ"ל אאוטבריין מאריכה את שיתוף הפעולה האסטרטגי מול ONE

המיקרופונים של ערוץ הספורט ושל אתר ONE. ברני ארדוב
המיקרופונים של ערוץ הספורט ושל אתר ONE/ברני ארדוב

לאחר שהאריכה את ההסכמים עם קבוצת "הארץ", "דה-מרקר", "כלכליסט", ו"מעריב" - חברת התוכן והדיסקברי הבינ"ל אאוטבריין מאריכה כעת את שיתוף הפעולה האסטרטגי מול ONE - כך נודע לוואלה ברנז'ה. אאוטבריין ו-ONE החלו לעבוד יחד ב-2012, כאשר המשך השת"פ מגיע על רקע המונדיאל - תקופת שיא החשיפה של ONE ב-4 השנים האחרונות. בחברה ובאתר מדווחים על עליה חסרת תקדים של 25% בנתוני האתר והאפליקציה.

במסגרת ההסכם המחודש, יוטמעו הכלים החדשים שפיתחה אאוטבריין בשנה החולפת, כשבראשם ניצב ה-SmartFeed, המאפשר לגולשים להיחשף לתוכן מותאם אישית עבורם בפיד המשפר את חווית הגלישה ומשך השהייה באתר. חידוש נוסף הנו מוצר הווידאו החדש של החברה Focus, אשר מאפשר לגולש לבחור האם לצפות בוידאו ובכך משיג פתיחות מצד הגולש לקליטת מסרים עמוקים ומתוחכמים יותר. גם בעולם הוידיאו אאוטבריין תמשיך להקפיד על בקרת האיכות של התכנים על מנת לספק המלצות תוכן רלוונטיות.

לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית של אאוטבריין: "אני שמח על השותפות ארוכת השנים ומעריך מאוד את האמון באאוטבריין בכל פעם מחדש. הצטרפות הסכם זה לשאר ההסכמים שחתמנו עליהם מתחילת השנה מאפשרים לנו לפגוש כל גולש ישראלי לפחות פעם אחת ביום.

סמנכ"ל המכירות של ONE, אורן נתנזון מסר: "אנו מברכים על המשך השותפות שלנו עם אאוטבריין ואין לנו ספק כי חיבור בין שתי חברות מובילות בתחומן הוא טבעי ונכון. אנו מסתכלים קדימה לשנים הבאות ובטוחים שייחד נמשיך להעלות את נתוני הטראפיק של ONE עם תוכן איכותי ומדויק - בדיוק כפי שעשינו בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully