וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בגלובס: שורת מינויים ועזיבות

8.7.2018 / 13:00

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך מוסף הנדל"ן דרור מרמור יעזוב את העיתון לטובת לא אחר מ"מרכז הנדל"ן". בנוסף, ימונה עורך שוק ההון חדש לאתר וכתב המדיה ישנה תחום

עיבוד תמונה. גלובס, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/עיבוד תמונה, גלובס

שינויים וחילופי תפקידים בגלובס: לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך מוסף הנדל"ן של העיתון דרור מרמור יעזוב ויעבור לעבוד ב"מרכז הנדל"ן", שם יקים פלטפורמת תוכן בתחום הנדל"ן שמיועדת לשמש B2B - לאנשי התחום בהובלתו. במייל ששלחה היום (ראשון) עורכת העיתון נעמה סיקולר היא הודיעה כי הלית ינאי לויזון, סגניתו של מרמור, תמונה לעורכת מוסף הנדל"ן השבועי זאת לצד שלומית צור, אורי חודי וגיא נרדי.

שינויים נוספים בעיתון יהיו במדור נתח שוק אותו עורכת שרון מרוז: כתב המדיה יונתן כיתאין יעבור (לבקשתו) לתפקיד עריכה במוסף G וענת ביין תשמש מעתה גם ככתבת מדיה במקומו, בנוסף להיותה אחראית על תחום הפרסום.

במייל ששלחה סיקולר היא ציינה כי "מאז מינויה של שרון מרוז לתפקיד עורכת נתח שוק, המדור עובר מהפכה של ממש, אשר באה לידי ביטוי באופן מובהק גם בקפיצה חדה בטראפיק של המדור באתר, גם באיכות החומרים וגם בנראות שלהם ועל כך תודתי והערכתי הרבה לכל כתבי המדור".

מינוי חדש נוסף בעיתון: רועי קצירי ישמש כעורך שוק ההון באתר. מדובר בהגדרת תפקיד חדשה שעל פי סיקולר "תוביל לקפיצת מדרגה משמעותית באיכות הסיקור של גלובס את תחומי שוק ההון במדיה הדיגיטלית".

בגלובס אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully