וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אפרת אלחדד

וואלה ברנז'ה

9.7.2018 / 14:12

את דרכה ברדיו דרום היא התחילה ממש במקרה, כשהגיעה לתחנה במסגרת סיור עם סטודנטים. כיום היא כבר סוגרת תשע שנים מתוכן שנה וחצי עם רצועה יומית מהמואזנות בה

אפרת אלחדד. באדיבות המצולמים
אפרת אלחדד/באדיבות המצולמים

גיל: 31

מה בעצם אני עושה: משדרת תכנית מוסיקה יומית "ישיבה מזרחית" לקהל יעד של עשרות אלפי אנשים מידי יום. לפי סקרי ה-tgi התוכנית מואזנת מאוד באזור דרום ומרכז, אך ההוכחה לכך במציאות היתה כשטסתי לרומניה, ובאמצע הבריכה הענקית ה-"טרמה" מישהו שאל אותי מה תחום העיסוק שלי, חברה שלו ענתה במקומי וספרה שאני שדרנית רדיו. ברגע ששמע את זה הוא צעק "את השדרנית של ישיבה מזרחית ב101.5? אני לא מאמין! אמרת ביום חמישי בשידור שאת טסה ואני בחולון מאזין לך ואומר לעצמי הלוואי שאפגוש אותך". אז הוא עשה איתי סלפי - הבנתי לרגע איזה משמעותי זה, שגם בחולון, בת ים ותל אביב שומעים אותי, ולא רק בדרום.

מחוץ לרדיו אני עוסקת בכל מה שקשור לזכויות הפרט בתחום הביטוח הלאומי, מתוך הבנה שאנשים לא מכירים את הבירוקרטיה וזכויותיהם נפגעות, קידמנו בשנה האחרונה שת"פ בין הרדיו לביטוח לאומי - וערכנו תכנית שעסקה בנושא. התכנית נחלה הצלחה ובימים אלה אני בונה פיילוט במטרה לערוך תכנית קבועה בנושא זה, לטובת הציבור הרחב.
השכלה: תואר ראשון בתקשורת, תעודת הוראה בתקשורת ותואר שני במנהל ציבורי.

תפקידים קודמים: כל חיי עסקתי בתקשורת גם מהפן ההדרכתי-חינוכי: עבדתי כמפיקה, עורכת ושדרנית ברדיו דרום; מפיקה, עורכת וידאו וכתבת ספורט בחדשות הוט בדרום.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: ממש במקרה, התחלתי את דרכי כמדריכה במכללה לתקשורת ברדיו דרום, כשהתנדבתי במסגרת התואר שלי להנחות סדנת רדיו מול קבוצת עולים מאתיופיה הגענו לסיור ברדיו. שם, מנהלת מחלקת ההדרכה דנה קלדרון, הציעה לי להדריך סיורים בתחנה. תוך יומיים כבר נפגשתי עם קרן אוזן הסמנכ"לית דאז, ונכנסתי למערכת. התחלתי לערוך הפקות, משם לערוך תוכן ובסופו של דבר גם לשדר. היום, אני כבר קרוב לתשע שנים ברדיו דרום ובמשך שנה וחצי מובילה רצועה יומית.

מה אוכלת לצהריים: שאלה רגישה. כבחורה שחשובה לה הבריאות וכמובן הגזרה, זו מלחמה יומיומית עם הקלוריות והפחמימות. עכשיו אני במשטר תזונה אז אוכלת בעיקר סלט ירקות עם טונה ושתי פרוסות לחם קל.

איפה את בעוד 5 שנים: בתפקיד תקשורתי הסברתי כלשהו. בתוך תוכי מאמינה שתמיד אשאר ברדיו. המטרה בסופו של דבר, היא להתקדם לתחום הדוברות והתקשורת במנהל הציבורי, לקבל החלטות המשפיעות בתחום ולתווך בצורה אפקטיבית את הבירוקרטיה לקהל.

פרגני למתחרים: מאוד אוהבת לראות כדורגל, אז מבחינתי מירי נבו ואלי אילדיס הם המודל לחיקוי גם מבחינת זוג טלוויזיוני וגם מבחינת הגשה, מקצוענות וכיוצא באלה. מתחום הרדיו מאוד אוהבת את ערן אביגיל בגלגל"צ. כמפיקה בתחילת דרכי - הפקתי תכנית שהוא שידר בזמנו ברדיו דרום, והיום הוא מגיש רצועה יומית בגלגל"צ. תענוג שיצא לי להכיר בן אדם מאוד מוכשר.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיו דרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully