וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום נתנזון - ירון טן ברינק ימונה לעורך טיימאאוט

15.7.2018 / 12:10

המו"ל יובל סיגלר הודיע על מינויו של ירון לעורך המקומון התל אביבי במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארצות הברית. טן ברינק מגיע מרשת שם ערך את "שיחת היום עם לוסי אהריש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מו"ל הטיימאאוט יובל סיגלר הודיע הבוקר (ראשון) על מינויו של ירון טן ברינק לעורך המקומון, במקומה של נוף נתנזון שיוצאת ללימודים בארצות הברית. טן ברינק ייכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט ויהיה אחראי למגזין השבועי, לאתר האינטרנט ולפיתוח מחלקת הוידיאו החדשה של טיים אאוט.

טן ברינק (43) הוא עיתונאי מגיל 17. במהלך שנות ה-90 שימש כעורך מדורי תרבות במקומונים; ולאחר תקופת לימודים ומגורים בחו"ל, חזר לישראל ושימש בין השנים 2004 ל-2008 כמבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" וככתב במגזין "7 לילות"; וערך את השבועון "רייטינג" בין 2008 ל-2010.

בשנים האחרונות עסק בעיקר בעריכת תוכן בטלוויזיה המסחרית: בקשת ("דנה ספקטור/רן שריג") וברשת ("שיחת היום עם לוסי אהריש") ויצר את "המשפיעים".

"אני שמח וגאה להצטרף למערכת טיים אאוט" אמר טן ברינק, "אני מודה ליובל סיגלר על האמון ומקווה להיכנס לנעליה האלגנטיות של נוף נתנזון ולעבוד עם הצוות המצוין שהתגבש שם. בהזדמנות הזאת אני מבקש להודות לאנשי המקצוע ברשת-13 על תקופה מאלפת ומהנה, ובעיקר לאבי צבי, אוריה צנגן ומגי וילנסקי - ומעל כולם ללוסי אהריש - האשה הכי מוכשרת ואמיצה שיצא לי לעבוד איתה".

סיגלר הוסיף: "ירון הוא האיש הנכון בזמן הנכון להוביל את טיים אאוט לעידן חדש של מדיה משולבת: בפרינט, בדיגיטל ובוידיאו. תודה רבה והרבה אהבה לנוף נתנזון על 3.5 שנים של הישגים משמעותיים ומצוינות שאף זכתה להכרה בינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully