וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבר לילדים" חוזר - בפורמט טלוויזיוני בהגשת לינוי בר גפן

19.7.2018 / 12:30

אחד השבועונים המיתולוגיים שהופץ בעבר לקוראי עיתון "דבר" ההיסטורי, צפוי לחזור בימים הקרובים בפורמט של תכנית רשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בפרק הראשון צפויה להופיע כאורחת נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג

לינוי בר גפן ב"דבר לילדים". יח"צ,
לינוי בר גפן ב"דבר לילדים"/יח"צ

"דבר לילדים", אחד השבועונים המיתולוגיים שהופץ בעבר לקוראי עיתון "דבר" ההיסטורי, צפוי לחזור בימים הקרובים בפורמט של תכנית רשת עדכנית בהגשת לינוי בר גפן - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מי שמוביל את המיזם הוא שי ניב, העורך הראשי של אתר החדשות "דבר ראשון", שגם הוא גלגול מתקדם של "דבר" שנסגר בשנת 1996.

התכנית החדשה, שצילומיה הראשונים החלו ממש היום (חמישי) באולפן בת"א, תכלול פאנל של ילדים במתכונת מעט דומה לזו של "מסיבת גן" ששודרה בערוץ הראשון בשנות ה-80 וה-90, אולם המיקוד יהיה בנושאי "כלכלה לייט" והיבטים חברתיים כדוגמת פנסיה וחיסכון, למה לשלם מסים ומה זו התאגדות. בפרק הראשון צפויה להופיע כאורחת נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג.

"הרעיון הוא לא רק לחבר את הילדים לעולם הכלכלה באמצעות חינוך פיננסי, אלא גם לדבר איתם בגובה העיניים על העניינים שמעסיקים גם אותנו לפחות בדבר ראשון", מסביר ניב. "לא נשאל רק למה צריך לשלם מסים, אלא ננסה להבין למה חזקים צריכים לשלם יותר או למה כשפועלים בקבוצה אפשר להצליח יותר", הוא מוסיף. לדבריו, לינוי בר גפן התלהבה מאוד מההזדמנות וגילתה מעורבות והזדהות מלאה עם המיזם.

לוגו "דבר לילדים". יח"צ,
הלוגו החדש-ישן/יח"צ

"דבר ראשון" הוקם מחדש על ידי ההסתדרות הכללית באמצעות חברה בת, והאתר עלה לאוויר לפני כשנתיים. ניב, שנכנס לתפקיד בינואר האחרון לאחר 12 שנים בעיתון הכלכלי "גלובס" בו מילא מגוון תפקידים, כבר הוביל מספר שינויים באתר שכללו בין היתר את ההשקה המחודשת של מגזין סוף השבוע "דבר השבוע" וכניסה לתחום הווידאו - זאת באמצעות גיוס עורך הווידאו של 'גלובס', אורן הראל. האחרון לוקח חלק מרכזי בהפקה של "דבר לילדים" המחודש ובפיתוח תכנים נוספים.

"דבר לילדים" הופץ לראשונה בשנת 1936. בשבועון פורסמו מדורים שונים בנושאי טבע, לימודים ותרבות, וכן שירים וסיפורים מפי גדולי המשוררים והסופרים של אותה תקופה כמו לאה גולדברג, לוין קיפניס, נתן אלתרמן ועוד. המאייר הקבוע באותן שנים היה נחום גוטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully