וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדובר של מירי רגב לכתב: "בושה לעיתונות; איך לא הזכרת את השרה"

24.7.2018 / 12:37

"כתבה מלוקקת" ו"כך לא מתנהג מי שקורא לעצמו כתב" הם רק חלק מהמחמאות שהטיח אלי סבתי בכתב הדתות של ישראל היום יהודה שליזנגר - שפרסם אותן כלשונן. הסיבה: אייטם שלא הכיר בהובלה של השרה רגב את הטיפול באבן שנפלה מהכותל

ישראל היום. סריקה
כתבת המריבה/סריקה

נזיפות, עלבונות והטפות הם רק חלק ממה שספג הבוקר (שלישי) כתב הדתות של "ישראל היום" יהודה שלזינגר בשל כתבה שפרסם אודות נפילת אבן בכותל אתמול. הסיבה: דובר שרת התרבות מירי רגב לא ממש אהב את העובדה שהשרה רגב לא אוזכרה באייטם כמי שהובילה את הטיפול בנושא.

בתגובה, עשה שלזינגר שיימינג לסבתי, ופרסם בטוויטר את תמליל השיחה ביניהם בוואצאפ, ואולם כעבור שעה מחק את הציוץ. לוואלה ברנז'ה נותר עותק של הדברים, בהם גידופים כלפי הכתב. הנה כמה דוגמאות: "אפילו לא הזכרת את השם של השרה רגב, כאילו היא אוויר", "כתבה הזויה", "בושה לעיתונות", "מבין את הרצון שלך ללקק למושאי הכתבות בשגרה, אבל יש גבול...". סבתי סיכם בעצה חברית-אמונית - "בפעם הבאה שאתה בכותל, כדאי שתעשה חשבון נפש".

דובר מירי רגב. צילום מסך
תדהמה בלשכת השרה/צילום מסך
דובר מירי רגב. צילום מסך
אבן שנפלה מהכותל גם אלף דוברים לא יוכלו להציל/צילום מסך

"בוחן הגשת תלונה למועצת העיתונות"

"שלזינגר עשה מעשה שלא ייעשה. מחד הוא עשה מעשה שמנוגד לכל כללי האתיקה ומאידך הוא פגע ביחסים הפתוחים שבין כתב לדובר"

כאמור, הציוץ, שצבר מאות לייקים, נמחק כעבור שעתיים.

יהודה שלזינגר, מדוע מחקת את הפוסט?

"שהשם יפנק אותך".

אלי סבתי אמר לוואלה ברנז'ה בתגובה: "שלזינגר עשה מעשה שלא ייעשה. מחד הוא עשה מעשה שמנוגד לכל כללי האתיקה ומאידך הוא פגע ביחסים הפתוחים שבין כתב לדובר. אני בוחן כעת הגשת תלונה למועצת העיתונות כדי שזו תבחן מקצועית את התנהלותו שחצתה כל קו אדום ותפעיל נגדו את אותם העונשים המושתים נגד עיתונאים שהכללים בעבורם הם רק בגדר המלצה בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully