וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי ראשון של עורך בכיר לערוץ הכנסת: רון נוטקין ישמש כראש מערכת החדשות

26.7.2018 / 9:49

לוואלה ברנז'ה נודע כי רון נוטקין מצטרף לערן טיפנברון העורך הראשי ולאילן דה פריס המנכ"ל וישמש כראש מערכת החדשות והדיגיטל בערוץ הכנסת החדש. כזכור, טיפנברון שימש לפני הגעתו לקבוצת RGE כעורך הראשי של האתר מקבוצת ידיעות אחרונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מינוי ראשון של עורך בכיר לערוץ הכנסת: לוואלה ברנז'ה נודע כי רון נוטקין מצטרף לערן טיפנברון העורך הראשי ולאילן דה פריס המנכ"ל וישמש כראש מערכת החדשות והדיגיטל בערוץ הכנסת החדש, זאת לאחר שש שנים וחצי בהן שימש כראש דסק של אתר ynet מקבוצת ידיעות אחרונות. כזכור, טיפנברון שימש לפני הגעתו לקבוצת RGE כעורך הראשי של האתר מקבוצת ידיעות אחרונות. הערוץ יחליף את הערוץ הקיים כבר ב-1 לאוגוסט.

בימים אלו נמצא שלב הגיוסים בעיצומו נעשים חיפושים אחר בעלי תפקידים ביניהם אנשי הפקה, תוכן, עובדים טכניים ונוספים, זאת לצד פגישות עם עובדי הערוץ הנוכחיים במטרה לשלבם במסגרת הערוץ החדש.

כזכור בשבוע שעבר הכריע בג"ץ כי הפעלת ערוץ הכנסת תועבר באופן רשמי מידי חברת החדשות לקבוצת RGE למשך 10 השנים הבאות, זאת לאחר שדחה על הסף את עתירות חברת החדשות וערוץ 20 על החלטת מועצת הכבלים והלוויין בנושא. וזאת לאחר שהצעת ערוץ 20 נפסלה והזכייה ניתנה לקבוצת rge שהגיעה במקום השני.

רון נוטקין אמר לוואלה ברנזה: "אני מודה למערכת ynet על שש שנים וחצי מופלאות. לעורך לשעבר אמנון מרנדה ולמנהלים כיום יון פדר, גידו רן, דרור עמיר ושרון שלמון. אני מודה לעורך ערוץ הכנסת ערן טיפנברון על הבעת האמון בי ומוכן לאתגר להוביל את ערוץ הכנסת בדרכו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully