וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי החינוכית זועמים: ההסתדרות חתמה על הסכם מאחורי גבינו

2.8.2018 / 10:49

ההסכם, על תנאי הפרישה של עובדי החינוכית, נחתם ללא ידיעתם למרות שהציגו שורה של התנגדויות; "חשים בגידה קשה". בשבוע הבא ידון בג"ץ בעתירה שהגישו נגד שר החינוך, שר האוצר וכאן

משמרת מחאה של החינוכית. באדיבות ועד החינוכית,
עובדי החינוכית מפגינים/באדיבות ועד החינוכית

דקה לפני שבג"ץ אמור לדון בעתידם המקצועי, עובדי החינוכית זועמים דווקא על מי שאמור היה לייצג אותם בסאגה הארוכה סביב סגירת מקום עבודתם. אתמול (רביעי) נודע בדיעבד לוועדי החינוכית ועובדיה כי ההסתדרות על הסכם קיבוצי בשמם וללא ידיעתם ומעורבותם של הוועדים.

ההסכם מתייחס לכאורה לתנאי הפרישה של עובדי החינוכית אך לפי עובדי החינוכית, הוא מותיר שאלות רבות היות ואינו מספק מתווה כולל ואינו מספק מענה לשאלות והערות שהציגו הוועדים בפני ההסתדרות, האוצר והנציבות במשך החודשיים האחרונים.

בפועל, נכון להיום, שבועיים להפסקת פעילותה של החינוכית, נותרים העובדים בערפל כבד ביחס לעתידם הקרוב. בוועדים אמרו אתמול כי "אנו חשים בגידה קשה מצד ההסתדרות. כל עוד עתירתנו מתבררת בבגץ, ולא ברור לנו שההסכם שנחתם אכן משקף את מלוא האינטרסים שלנו, אין בכוונת העובדים להתייחס אליו או לקבל אותו".

השבוע הגישו עובדי החינוכית - שהם כזכור גם עובדי מדינה - עתירה נגד הממשלה, שר החינוך בנט, שר האוצר כחלון ותאגיד השידור, בה הם דורשים שהממשלה תבטיח להם פתרונות בין אם על ידי קליטתם בכאן או בתפקידים אחרים בשירות המדינה. בנוסף, מבקשים העותרים להבטיח לאלו שלא יקבלו תנאי פרישה דומים לאלו שקיבלו עובדי רשות השידור עם פרישתם בעת הסגירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully